Rallye Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Noen som gidder poste Noen bilder av strøkne eller nesten strøkne motor rom her? helst med mye høyglanspolering masse av g60 og 16v Er litt hekta på det for tiden.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by Rallye Noen som gidder poste Noen bilder av strøkne eller nesten strøkne motor rom her? helst med mye høyglanspolering masse av g60 og 16v Er litt hekta på det for tiden.. :) chris sitt gamle motor rom i gull golfen.... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 så nå er det bare til og sette i gang med å gnikke ralley ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 min gamle golf vr6:D :D :D :D :D :D :D kødda Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by jettamaster min gamle golf vr6:D :D :D :D :D :D :D kødda det er det mest ryddige motorrommet jeg har sett tror jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by Gou så nå er det bare til og sette i gang med å gnikke ralley ;) har gnikket endel allerede :) men må gnikke noen timer (10år) for å få det slik tror jeg :) noen som vet hvilke fjørbeinstag han har der ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hvor er golf2 sitt motorrom??? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hva er det du babler om ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by jettamaster min gamle golf vr6:D :D :D :D :D :D :D kødda damndamn uhhmmwhat? wtf? thumpsup Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 evighets maskin Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Kunne du lagt frem no bilder av MOTORrommet på den siste der..hehe?? altså der motoren er nå? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 det er vell noen som har mer en det å by på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 etter ønske fra Helios. bilde fra den nå værande motorrommet eller motor coupe. med andre ord og til deg Rallye. her er ei sia med både G60 og 16v her er ett bla. http://dubwerks.vwmafia.net/cars/may02treffen/images/DSC00088.jpg link til sida: http://dubwerks.vwmafia.net/cars/may02treffen/index_2.htm Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by jettamaster etter ønske fra Helios. bilde fra den nå værande motorrommet eller motor coupe. med andre ord og til deg Rallye. her er ei sia med både G60 og 16v her er ett bla. http://dubwerks.vwmafia.net/cars/may02treffen/images/DSC00088.jpg link til sida: http://dubwerks.vwmafia.net/cars/may02treffen/index_2.htm ' HAHA..det var den feteste potta jeg har sett :D...seriøst...fet bil..:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 ahh.. det var den der ja.. burde jeg jo ha skjønt..hehe.. det lille røret ved siden av eksospotta er vel til no turboshittingtang.. kanskje..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg