Gå til innhold

Nye felger!

Ranger emnet


oddi

Anbefalte innlegg

Okei, ikke fordi jeg syns de er kjipe, men siden folk her maser så på at jeg må ha nye felger.. kom med forslag:) jeg har lyst på noen med mange eiker, og med dype kanter. 16" er vel fremdeles optimalt vil jeg tro.. KAAAANSKJE 17", men alt over er uaktuelt. Kan godt senkes litt også.. bilder ligger på

siden min

 

Kult hvis noen tar på seg oppdraget:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by startdf

fant ikke noe med masse eiker og masse kant, heller litt bling-bling på en ellers strøken saab!

tok vekk dørhåndtak, blinklys, senket den, lakket speilet og laget litt større skjørt på den...for og bakfanger litt større.

 

Joda, tøffe mods det der, hehe, men tviler litt på at den kommer til å se sånn ut etterhvert:) takk skal du uansett ha:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fant noen tøffe felger jeg GODT kunne tenke meg.. noen som tar på seg oppdraget med å sette de på bilen min? bilde av felgen:

felg.jpg

Er usikker på om jeg vil ha 16 eller 17".. 17" blir fort litt drøyt, er 16" jeg har nå..:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GalnemaX

Raskt forslag :)

 

Bra forslag det der:) Men innser jo nå at felgene ikke passer like bra til bilen som jeg skulle ønske.. hehe.. Noen andre forslag? noen felger med litt mørkere farge kanskje? litt sånn gun-metal-aktig?:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by startdf

noen større litt mørkere felger av samme typen som du har....

aerofelgene er flotte!

 

hva synes du ?

 

Veldig bra! Eneste som irriterer meg at felgene ikke finnes:) de jeg har er 16", og finnes ikke i 17":( Kanskje effekten blir noe av det samme hvis jeg senker ca 15-20 mm? ser ut som det er litt god avstand mellom hjul og skjerm på bildet der, men det ser større ut enn det egentlig er:) kanskje løsningen rett og slett blir å senke? Blir billig isåfall:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

 

Lagde dekalene selv....

 

Hehe. Neida.. Har ikke så mye med skils enda :P

 

Sjekk på ressurs sidene til Virtual Modifying ;)

 

Oddi komenterte ikke mitt bilde :(

Men de felgene er da spinners, og minste finnes i 18", om de faller i smak :P

 

Hehe, kan godt kommentere: skjønner nå at bilen min hadde gjort seg som en pimp-greie, men slik størrelse tror jeg kan bli vanskelig å få til å passe:) ser ikke ut som den kan svinge.. hehe:) Dekalene var kule, men siden jeg vil ha den så clean som mulig (har fjerna alt av merker på bilen, ink. turbomerkene på siden) så utgår nok det. selvom det kanskje hadde vært kult med en liten griffin plassert på en diskrét plass:) fjerning av dørhåndtak var forresten stilig. samme med fjerning av blinklys på siden:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

 

Hehe, kan godt kommentere: skjønner nå at bilen min hadde gjort seg som en pimp-greie, men slik størrelse tror jeg kan bli vanskelig å få til å passe:) ser ikke ut som den kan svinge.. hehe:) Dekalene var kule, men siden jeg vil ha den så clean som mulig (har fjerna alt av merker på bilen, ink. turbomerkene på siden) så utgår nok det. selvom det kanskje hadde vært kult med en liten griffin plassert på en diskrét plass:) fjerning av dørhåndtak var forresten stilig. samme med fjerning av blinklys på siden:)

 

mvh oddi

 

Hehe. Ja, var meningen å gjøre litt narr av prosjektet :P

Overdrive litt ;)

Men jeg skal finne en griffin og se om jeg får til noe diskré på siden :)

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta den litt lengre ned enn 20, da kommer den seg betraktelig!

40-60mm er ikke noe problem, og ja det blir litt billigere, gule koni og 60fjærer, pris: 4-5tusen.....

nytt bilde med samme felgene, uten håndtak, blinklys og hvitt sideblinklys forran

 

saab_cabny2.jpg

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår