kimoajajaj Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Har bestilt meg nye hovedlykter type chrome klarglass & crystal edge baklykter fra Autospar. Noen som har noen formening om de hovedlyktene er brukbar? Noen som vet om jeg får med noe av justeringsmekanisme-skrue-tingene? Er autospar kjappe å levere? Så en golf med glassklare frontlykter å syns det var ganske fett, så da må det bare kjøpes selv om det betyr at det blir brød til middag i en måned nå :D Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Jeg bestillte lykter for 14 dager siden og ingen ting i posten enda.. fikk ordre bekreftelse med det samme... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 ok! Det er for dårlig.. varene bør gå ut fra dem samme dagen eller dagen etterpå, det er nå min mening.. er hvertfall ikke posten som er treig.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Åh, husker du ikke den posten jeg lagde om autospar i fjor? Bestilte CC lykter med kryss, fikk vanlig sota lykter med kryss, og det tok vel en halvannen måned med klaging på mail & tlf. Har aldri brukt autospar etter det. Dem har vel en ting eller to jeg skulle likt å kjøpt til Golfen, men prøver heller fra England før de igjen. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 hmm.. jøss.. har bestilt fra dem en gang bare. Men da fikk jeg det iløpet av en uke. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 grunnen til at dere får ting seint er fordi det er populære deler som lageret er tomt for.. jeg bestilte ting for 8000.- der og bl.a lykter rundt det hele.. disse var utsolgt, og ny leveranse fra tyskland kom om 3 uker.. så da var det bare og vente.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Kjøpte grill til Passat'n i forrige uke og den kom i løpet av 4-5 dager. Det var kjapt med tanke på at det var 17mai og Kristi himmelfarts dag, har handlet hos Autospar et par ganger og har ikke noe å utsette på dem ennå i hvertfall ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Går også å venter på deler derfra ... Har klar glass lykter - med "sote kryss" derfra ... kvaliteten var ikke til å hoppe i taket over ... ( fks slark i justeringsskruer - så lykten er litt løs) Og - hele lykten med innfestning følger med ja .. med justering og alt. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 autospar har en del pene produkter men leveringstiden er ikke til å hoppe i taket over... håper de blir litt bedre i framtiden.. de har ikke skremmende bra rykte akkurat :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Klarglass crystall lyktene til autospar er bra. Leveres ferdige på ramme, bare til å skru fast, og det beste er det faktum at de er tette!! Fryktet at dette skulle bli noe jall med dugg på innsida, men disse dogger ikke i det hele tatt. fine, gode lykter. Har ingenting å utsette på autospar, men så har da jeg ikke lenger en 15 min å kjøre for å handle der, posten er noe dritt mange ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 er jo ikke posten som gjør noe galt da, er jo dem! posten er blitt høyst uvnalig kjappe og effektive på flere områder-. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 hehe..jobber du på posten du eller?? autospar har ALLTID vært raske på levering på mine bestillinger ihvertfall..varer sendes samme dag som jeg ringer og bestiller og de ankommer somregel 3-4 dager etter! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Autospar funker det, bare skriv i Kommentarfeltet at leveringstid pr epost er ønsket. Glassklare/røde lykter kommer uti neste måned. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Har handlet to ganger hos Autospar, har fått varene innen 4-5 dager hver gang. Syns ikke det er så ille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 . SpeedWell: Autospar funker det, bare skriv i Kommentarfeltet at leveringstid pr epost er ønsket. Glassklare/røde lykter kommer uti neste måned.. ?? Hva er det du sier speedwell? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg