SpeedWell Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Når jeg bestiller derfra så skriver jeg "Bekreft leveringstid pr mail" i kommentar feltet, da får man ikke bare ordrebekreftelse men også en bekreftelse på om det er lagervare eller evt. bestillingstid. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 autospar sender samme dag som bestillingen kommer inn så lenge de har varene på lager. kan hende det tar lenger tid hvis de må bestille fra tyskland eller belgia.. og om det er spesielle ting.. f.eks ting over 1 meter har spesielle vilkår på grunn av fraktpris. jeg har Klarglass. etter mine øyner så lyser de bedre opp enn original lyktene.. + at det ser mye mye bedre ut Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Jeg bestilte justerbart senkesett fra Autospar den 26 april. Ennå ikke kommet.. :mad: Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by olemarius er jo ikke posten som gjør noe galt da, er jo dem! posten er blitt høyst uvnalig kjappe og effektive på flere områder-. ....men bruker 7 dager fra et postkontor i ålesund til... akkurat det samme postkontoret i ålesund... EFFEKTIVT! Så sender de pakker til sortering i oslo når de skal til bergen... Høyst effektivt.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 hørt om engangstilfeller ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Kjøpte crystal edge eller va f.. det heter der.. tok noen få dager bare før dem kom.. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Har dett litt på de samme lyktene jeg og....men er det 999 per lykt eller for et sett. Ser at de andre lyktene på siden selges i sett, men det står ikke no om det på de CrystalEdge lyktene. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 ser du litt etter så ser du at det er sett vettu ;) Baklyktsett VW Golf 2 Golf 2 80036 999,00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Autospar suger, trenger ikke utdype det noe mer Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 lurer på hvor demperene jeg bestilte for tre månder siden er jeg..... har bekrefta orderen og alt. Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Autospar suger på leveringstiden ja.. Bestilte tårn-stag og powerrohr hos dem for mange mnd siden. tårnstaget kom rundt 1-2mnd etter bestilling og powerrohret som dem skulle ettersende fraktfritt kom aldri.. Greit at jeg ikke betalte på forskudd men uansett elendig av dem. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har alltid fått det jeg ska ha av de, ikke no problemer.. men powerzone derimot! hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg tenkte jeg skulle bestille en del lykter (front og bak) + diverse andre ting fra autospar nå snart. Kan jeg regne med lang leveringstid eller er dette greie ting? Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg tenkte jeg skulle bestille en del lykter (front og bak) + diverse andre ting fra autospar nå snart. Kan jeg regne med lang leveringstid eller er dette greie ting? Er det Crystal Edge du skal ha bak? send meg en pm, har flere sett. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 har venta i snart 6 uker nå på grøftlysa....grrrr Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg