Gå til innhold

Etterlysning av bil med eier

Ranger emnet


CrZy_T

Anbefalte innlegg

Hvis noen kjenner, eller vet om hvem som eier en BMW 520 reg.nr UR36454. Kan de være så snill å gi han en kraftig tæva, og sørge for at han får lappen inndratt på livstid.

 

Etter å ha vært på Våler i dag så var jeg så heldig å komme bak han. 60km/t i 80 sona og så fort noen kjørte forbi så var han klar som et egg til å race. Bare egga opp til villmanskjøring. Er så sinnsykt irritert at det ikke finnes ord for dette. Hadde det ikke vært for at sjåfør'n var et kvinnfolk, så hadde vi følgt etter dem til dem stoppa.

 

Må bare si at hvis eieren noen gang leser dette: Hvis du prøver å kjøre forbi enten meg, eller noen av de som var med meg idag. Så vil valget ditt bli veldig enkelt, grøfta eller bilen som kommer imot.

 

 

Regner med at denne posten kommer til å bli moderert til helvette, men så lenge 1 person får med seg denne posten er jeg glad.

 

 

Edit: Det var sjåfør'n vår som var et kvinnfolk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge var det på den? ca vilken årsmodel?

-vw golf 1,6gl 87 (bruksbil)

-vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil)

-vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier)

-vw jetta 1,6 85 (prosjekt)

------------------------------------------------

x mitsubishi  galant 87 (hugges)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Hvis noen kjenner, eller vet om hvem som eier en BMW 520 reg.nr UR36454. Kan de være så snill å gi han en kraftig tæva, og sørge for at han får lappen inndratt på livstid.

 

Etter å ha vært på Våler i dag så var jeg så heldig å komme bak han. 60km/t i 80 sona og så fort noen kjørte forbi så var han klar som et egg til å race. Bare egga opp til villmanskjøring. Er så sinnsykt irritert at det ikke finnes ord for dette.

 

 

Er det ikke derfor man har kickdown? Når slike idioter skal tøffe seg, så er det bare å få kassa til å gå enda en etasje ned og la motoren gi 50hk mer! ;)

 

 

 

ES

 

edit: dere har jo nummeret på bilen, er jo bare å ringe biltilsynet og spørre om eier, etterpå en liten telefon til opplysningen eller en tur på gulesider

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk møtt på en slik faen mens dama en gang kjørte...

 

da dama skulle kjøre forbi han så begynte han å gasse på. men dama ga seg ikke. hu trokka på og til slutt så klarte hu å komme seg forbi, der hu med en gang vrengte inn forran han og blokka hjula på brems..... fy faen så blå i trynet har jeg aldri sett sjofør før når han nærmer seg ræva på noen:)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Hvis noen kjenner, eller vet om hvem som eier en BMW 520 reg.nr UR36454. Kan de være så snill å gi han en kraftig tæva, og sørge for at han får lappen inndratt på livstid.

 

Etter å ha vært på Våler i dag så var jeg så heldig å komme bak han. 60km/t i 80 sona og så fort noen kjørte forbi så var han klar som et egg til å race. Bare egga opp til villmanskjøring. Er så sinnsykt irritert at det ikke finnes ord for dette. Hadde det ikke vært for at sjåfør'n var et kvinnfolk, så hadde vi følgt etter dem til dem stoppa.

 

Syns du skal maile gatebil om alt dette jeg (Mikkel Myrvoll (Organisering) eller noen av de andre på Gatebil.no ) gi de all info om denne bilen sånn som farve, regnr og årsmodell. Forhåpentligvis vil eieren (og bilen) da bli bortvist fra framtidlige treff både på Våler og Rudskogen :D :D :D :D :D

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 90-300te

 

 

Er det ikke derfor man har kickdown? Når slike idioter skal tøffe seg, så er det bare å få kassa til å gå enda en etasje ned og la motoren gi 50hk mer! ;)

 

 

 

ES

 

edit: dere har jo nummeret på bilen, er jo bare å ringe biltilsynet og spørre om eier, etterpå en liten telefon til opplysningen eller en tur på gulesider

 

50hk mer? Hadde kjærra jeg satt på med mer enn 50hk hadde jeg vært overraska :D :D :D

 

 

Originally posted by ViceGuy

 

Syns du skal maile gatebil om alt dette jeg (Mikkel Myrvoll (Organisering) eller noen av de andre på Gatebil.no ) gi de all info om denne bilen sånn som farve, regnr og årsmodell. Forhåpentligvis vil eieren (og bilen) da bli bortvist fra framtidlige treff både på Våler og Rudskogen :D :D :D :D :D

 

Skal ikke banne på at personen kom fra gatebil, men 4 ungdommer i en BMW fra Shell på fæssa til Elverum så vil jeg si sjansene var store nok.

Uansett, vil jo ikke vise han bort fra gatebil, jeg og mine venner vil jo gjerne møte han knock :cocain: bambam :aug: :anger: boxing dukenukem :ratatatat

 

you get the point

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår