NISMO racing Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Har originalmontert alarm i bilen, NATS tror jeg det er. Men er usikker på om den fungerer, står i instruksjonsboka at den endre blinkefrekvens når bilen låses. Kan ikke se at det blir noe frekvensendring. Skal også reagere på bevegelse tror jeg, så jeg åpna vinduet litt og prøvde å veive med armen inne i kupeen. Bilen var selvfølgelig låst:) Men ikkenoe skjedde. Noen her som har samme type alarm, eller som evnt kan gi noen tips? Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Jeg har NATS startsperre. Og skulle høre på Nissan om alarm som kunne kobles til. Ble da anbefalt DEFA :) Men om du har bevegelsesensor så reagerer den på om bilen tippes over på siden. Altså noen stikker av med felgene dine. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 har NATS på min også, er det en sender inni org nøkkelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Det er startsperre i nøkkelen ja. Koster ca 700,- for en ny en. Så ikke mist den :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 ok, men jeg har to stykk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Jeg også. Men om du skal ha en ny nøkkel koster deg det dyrt pga startsperra i nøkkelen. Hjelper liksom ikke å gå til en låssmed. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by NISMO racing Har originalmontert alarm i bilen, NATS tror jeg det er. Selvom du har NATS, er det ikke sikkert at du har alarm. Prøv å låse døra med fjernkontrollen når du selv sitter inni bilen, prøv så å låse opp døra på vanlig måte. Får du opp døra? ;) Siter VW golf V 1.9TDi Sportline-05 x BMW 320d-01 x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.) x Nissan Primera "gt"-98 x Nissan Sunny 1.4lx-92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by P11 Selvom du har NATS, er det ikke sikkert at du har alarm. Prøv å låse døra med fjernkontrollen når du selv sitter inni bilen, prøv så å låse opp døra på vanlig måte. Får du opp døra? ;) Prøvde det nå, skjedde ikke noe etter at jeg hadde satt meg inn nei..gikk heller ikke å åpne eller låse opp førerdøra fra innsiden, måtte bruke fjernstyringen..Men i håndbøka står det at det finnes en knapp for å koble inn/ut bevegelses-sensoren..Noen som har funnet ut hvor den er? Men det står svart på hvitt i håndboka at det er Nissan tyverialarm..Skal prøve en annen nøkkel i tenninga, kanskje det skjer noe da.. Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssaeth Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 jeg har nats alarm med kupe sensor og glass sensor på min @NISMO racing det jeg trur er at du sikkert har det som alle primeraer og andre nissan'r har orginalt kun startspærre for om du har orginal nats alarm da mener jeg alarm så vill du høre en slags lyd ( pip ) vær gang du skrur av og på alarmen + at på nøkkelen din vill det være 2 knapper... en sort og en rød sort = skru av kupe detektoren og rød = av og på alarm + åpne/lukke dørene håper det var til nytte for deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by ssaeth jeg har nats alarm med kupe sensor og glass sensor på min @NISMO racing det jeg trur er at du sikkert har det som alle primeraer og andre nissan'r har orginalt kun startspærre for om du har orginal nats alarm da mener jeg alarm så vill du høre en slags lyd ( pip ) vær gang du skrur av og på alarmen + at på nøkkelen din vill det være 2 knapper... en sort og en rød sort = skru av kupe detektoren og rød = av og på alarm + åpne/lukke dørene håper det var til nytte for deg :) Ok, har bare to knapper på fjernstyringen..rød og svart..hører heller ikke noen lyd når jeg låser. Takk for svar :) Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Når jeg lukker døra tar det 3 min så kommer alarmen automatisk på.. Er vel ikke bare meg som synes dette er irriterende ?:) Skvetti noen ganger av den helvetes ulelyden ja Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Hos meg tar det 25 sekunder. Det er irriterende, den alarmen går ofte.... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 hehe, litt risky å fortelle alt om alarmen sin som ikke virker! kan være en eller annen lur uærlig sjæl som leser :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Hos meg hender det ei skjelden gang, at når jeg åpner døren med "remoten", så fyker alarmen i gang når jeg åpner døren. Vet da søren hvorfor det skjer ei gang i blant.... Når jeg låser døren med "remoten" og hunden er inne i bilen, så kan alarmen plutselig gå. Andre ganger ikke. Noen som vet hvorfor? Har alarm fra Defa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Kanskje du har kommet borti den andre knappen på fjernkontrollen.. den du skrur av alarmen på. og når du har trykket på¨den andre så låser du kun døra. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg