Gå til innhold

Hyundai accent med vinge

Ranger emnet

Lars

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by borabora

Kan ikke sammenlignes det da. En Golf eller Polo er faktisk fine biler som kan bli helt overlegne med riktig styling.

En Hyundai kan det ikke sies det samme om....

:mad:

Det er din mening ja. I mine øyne er ikke Golf eller Polo så mye penere at det gjør noe.

Poenget mitt er at det blir det samme å style dem, han med Accent'n har kanskje vært litt ivrig, men jeg har sett Golf og liknende biler som ikke har vært et dugg bedre 'behandlet'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en polo som er svart og med blåe baklys og attpå til Rieger styling er tøft.. det blir skikkelig rått..

Golf oxo når man får på rieger styling.

Men som jeg sa tidligere..

SMAKEN ER SOM BAKEN, den er delt i to( min iallefall);) :rolleyes:

Han som eier accenten hadde en volvo 240 turbo før. Den gikk ganske bra og burnte og sto i med den:D( hehe), men bilene har en ting til felles. DE ER STYGG begge to.;)

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars

her er volvoen..gikk bra, men er stygg.. tror det er en standard 240 som har skiftet motor til 240 turbo.. den spinner i alle gir. og han hadde ladetrykk på ca 1.5 bar var det snakk om..husker ikke helt. men bilen gikk:D

Sa han hva slags turbo motor som satt i den?

Men han må vel ha gjort noe mere enn bare bytte motor når bilen spinner på alle hjul?

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å style en 90-hesters polo/golf kan vel neppe være spesielt kulere enn accidenten her.. houndaien har jo faktisk 40 hester mer??? velvel... faktisk er accenten kulere.. sånn på en stygg måte. Eieren har jo tross alt oppnådd akkurat det han ønsket, at alle har sett ham og HUSKER det ;) Det er ingen som legger merke til en stylet golf eller polo for dem finnes det jo millioner av..

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Å style en 90-hesters polo/golf kan vel neppe være spesielt kulere enn accidenten her.. houndaien har jo faktisk 40 hester mer??? velvel... faktisk er accenten kulere.. sånn på en stygg måte. Eieren har jo tross alt oppnådd akkurat det han ønsket, at alle har sett ham og HUSKER det ;) Det er ingen som legger merke til en stylet golf eller polo for dem finnes det jo millioner av..

Du får ingen Accident med 130 hk nei.... Tenker på Coupèn du.

;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke vi skal pepre for mye heller, bilinteressen er jo den samme selv om han har valgt en litt uvanlig bil å bygge på. Selv ble jeg idiotforklart der jeg jobbet da jeg begynte å trimme på min 205 GTI 1.9, men selv var jeg jo aldri i tvil. Tror for øvrig de fleste som var på Eikås husker den Volvoen - røk godt den :D

Jeg har drevet litt med bilklubber og sånt, og det som slår meg er at folkene stort sett er de samme i de ulike klubbene, enten det er VW Audi, BMW eller japsebiler. Hvem vet, om rallysatsingen går bra og etterhvert som den nye 2.7 Coupeen kommer ned i skaplige priser kan det være Huyndai blir neste Subaru... (holder ikke akkurat pusten av spenning, da, men...)

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må da få mene hva de vil. Det var jo ikke akkurat drittslenging om hyundai det opprinnelig var snakk om her.

Det er klart det oppstår endel meninger om denne vingen, men det er jo ikke noe vits å rakke ned på all styling av hyundai av den grunn.

Husker en tilsvarende tråd, hvor en person inne på forumet mottokk kritikk for sitt valg av spoiler, og der ble alle de "støtende" innleggene slettet... nuff said.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider