triggerhappy Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Hvor mye hester går det ann å få ut av en 91' 323 1,4 LX Automat? Hvis jeg koster på den 50 000 i trimming, bytte til manuell hvis det går, og nødvendige forsterkinger, hvor mange HK vil være realistisk? Den aktuelle bilen er i svært god stand og har bare gått 45 ooo. Får jeg ikke over 200 kjøper jeg meg en Sierra Cosworth istedenfor! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Hei. Du kan sette inn en motor fra GTX eller GT-R. Blir ikke godkjent, men kommer til å gi deg mye morro. Med 165/185 hk standard blir bilen helt max å kjøre, og den vil ha 110% holdbarhet. Skal du ha en motor, så send en pm. PS:Har satt inn dette før, og det er relativt enkelt hvis du kan skru litt. PS2:Og det beste av alt; det koster ikke 50 lapper ! ;) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Automatkassa tar vel kvelden bare av å de en 185-hester?! Kjøper ikke noe ny motor, har bestemt meg får å enten kjøpe Sierra Cosworth 4x4 med en gang, eller ha mazdan over neste vinter, så kjøpe meg Cosworth. Hvor billig jan man forresten få en GTR for nå til dags? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Hei. Jeg mente ikke at du skulle beholde AT'n. Du må jo bytte den oxo over. Dette prosjektet kunne blitt ganske billig hvis du skrur selv. Men skal ett verksted gjøre alt, blir det dyrt. Cossie - lykke til ! GT-R : Solgte min til en kompis for 100 laken. Men det var billig ! Regn med en 130 000 - 150 000 for noe som henger sammen. Jeg hadde tenkt meg om 2 ganger ang. bestefar-bilen. 2wd og 220 hk er jo litt kult på sommeren. Bør gjøre 240-250 lett ! Og gjør du jobben selv, kan du ha en max power/styla/hjul, etc for under 50 løk. Det er billig ! Lykke til hvis du velger Fårdassman Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Skal tenke på det i vinter/vår. Det kjipe er at bilen er en sedan, tror ikke det er ett eneste stylingkit som passer! Bilen spinner litt på tørr asfalt orginalt, tør nesten ikke tenke på åssen det går med 220HK! Men har lang tid på å:rolleyes: Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Hei. Vet om flust av kul plast til denne bilen. Skal hjem fra jobben nå, men vi kan snakkes ikveld hvis du skal på Harald å kjøre Cart? Ellers kan vi poste litt imorgen. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by mazdafun Hei. Vet om flust av kul plast til denne bilen. Skal hjem fra jobben nå, men vi kan snakkes ikveld hvis du skal på Harald å kjøre Cart? Ellers kan vi poste litt imorgen. mvh Skal nok ikke dit, mye mas med tog, trikk og svineri. Men det hadde vært fint om du slang ut noen lenker til noen med styling til den:cool: Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 mazdafun: du sier du kan skaffe motorer. hvilken prisklasse ligger gtr motor med girkasse og ledningsnett? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 http://www.showcars-bodyparts.com/mazdastyling.html Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 mazdafun: du har vel ikke vingen som skal være mitt på bakluka liggende???:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrrnØrrn Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Det er mulig med sedan og gt-r motor! 4wd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 er den bilen norsk? den var grisetøff da! finnes sedan som 4wd eller må man bygge om hele bilen? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by ØrrnØrrn Det er mulig med sedan og gt-r motor! 4wd.. Den var feit!! Men så er den vel kosta på noen kroner og da... Hva tror dere vil være realistisk å få for bilen? Det er en 1991 Mazda 323 sedan 1,6 LX Automat, gått 45 000, èn eldre eier, alle servicer fulgt, tectylbehandla, så godt som feilfritt gjennom EU-kontroller. Er lyseblå, pen i lakken, èn knøttliten bulk bak (1x1 cm, ikke brudd i lakk), står på orginalhjul, sølvfarge stålfelger. Lite slitte sommer og vinterdekk. Ikke stereo, men har noe liggende som kan settes inn. Full DEFA-pakke... Bilen er _veldig_ velholdt! Hadde håpa på rundt 75 000 til våren/sommeren. Hva tror dere? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrrnØrrn Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Den er norsk ja! Går i trondheim. Bygget av "Mazdaloonie." Var grå under treffet på Vaaler i mai (den som hoppet! :dude:) Den er orginalt en 1.8 4wd. ALT er byttet til komplett GT-R! Godkjent i vognkort! Hele denne pakken, da inkl. gt-r vrak, sedan 4wd, felger og lakk er blitt 100.000. Ingenting å si på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Hei. 100 000,- ??? Hva med å regne timer på bilen hans?? Han "bor" jo på jobben !:roll: :roll: :roll: :roll: Bilen ble kul den, men med SOHC-kasse og GT-R motor er det litt ofte "tannlegebesøk". Har allerede sendt opp noen "gebiss" til han..... Bare hold den mannen unna alle hopp. Han er gal !!! ;) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg