Gå til innhold

Trimming av bestefar-bil

Ranger emnet


triggerhappy

Anbefalte innlegg

Hvor mye hester går det ann å få ut av en 91' 323 1,4 LX Automat? Hvis jeg koster på den 50 000 i trimming, bytte til manuell hvis det går, og nødvendige forsterkinger, hvor mange HK vil være realistisk? Den aktuelle bilen er i svært god stand og har bare gått 45 ooo.

Får jeg ikke over 200 kjøper jeg meg en Sierra Cosworth istedenfor!

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Du kan sette inn en motor fra GTX eller GT-R. Blir ikke godkjent, men kommer til å gi deg mye morro. Med 165/185 hk standard blir bilen helt max å kjøre, og den vil ha 110% holdbarhet.

 

Skal du ha en motor, så send en pm.

 

PS:Har satt inn dette før, og det er relativt enkelt hvis du kan skru litt.

 

PS2:Og det beste av alt; det koster ikke 50 lapper !

;)

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automatkassa tar vel kvelden bare av å de en 185-hester?!

Kjøper ikke noe ny motor, har bestemt meg får å enten kjøpe Sierra Cosworth 4x4 med en gang, eller ha mazdan over neste vinter, så kjøpe meg Cosworth.

 

Hvor billig jan man forresten få en GTR for nå til dags?

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg mente ikke at du skulle beholde AT'n. Du må jo bytte den oxo over.

 

Dette prosjektet kunne blitt ganske billig hvis du skrur selv. Men skal ett verksted gjøre alt, blir det dyrt.

 

Cossie - lykke til !

 

GT-R : Solgte min til en kompis for 100 laken. Men det var billig ! Regn med en 130 000 - 150 000 for noe som henger sammen.

 

Jeg hadde tenkt meg om 2 ganger ang. bestefar-bilen. 2wd og 220 hk er jo litt kult på sommeren. Bør gjøre 240-250 lett ! Og gjør du jobben selv, kan du ha en max power/styla/hjul, etc for under 50 løk. Det er billig !

 

Lykke til hvis du velger Fårdassman

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Hei.

 

Vet om flust av kul plast til denne bilen.

 

Skal hjem fra jobben nå, men vi kan snakkes ikveld hvis du skal på Harald å kjøre Cart?

 

Ellers kan vi poste litt imorgen.

 

mvh

 

 

 

Skal nok ikke dit, mye mas med tog, trikk og svineri.

 

Men det hadde vært fint om du slang ut noen lenker til noen med styling til den:cool:

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ØrrnØrrn

Det er mulig med sedan og gt-r motor! 4wd..

 

 

 

Den var feit!! Men så er den vel kosta på noen kroner og da...

 

 

 

Hva tror dere vil være realistisk å få for bilen? Det er en 1991 Mazda 323 sedan 1,6 LX Automat, gått 45 000, èn eldre eier, alle servicer fulgt, tectylbehandla, så godt som feilfritt gjennom EU-kontroller. Er lyseblå, pen i lakken, èn knøttliten bulk bak (1x1 cm, ikke brudd i lakk), står på orginalhjul, sølvfarge stålfelger. Lite slitte sommer og vinterdekk. Ikke stereo, men har noe liggende som kan settes inn. Full DEFA-pakke... Bilen er _veldig_ velholdt!

 

Hadde håpa på rundt 75 000 til våren/sommeren.

 

Hva tror dere?

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

100 000,- ??? Hva med å regne timer på bilen hans?? Han "bor" jo på jobben !:roll: :roll: :roll: :roll:

 

Bilen ble kul den, men med SOHC-kasse og GT-R motor er det litt ofte "tannlegebesøk". Har allerede sendt opp noen "gebiss" til han.....

 

Bare hold den mannen unna alle hopp. Han er gal !!!

;)

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår