Gå til innhold

Nytt Film Prosjekt!!!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Nå sitter vi her å vurderer om vi skal prøve å få laga en film på ca 30min, istedet for sånn kort 10min sak..

 

Da vurderer vi sterk å lage på enten dvd, eller vanlig cd.

 

Men vi trenger forslag..

 

Noe som kan gjøres? i planene har vi:

 

Kapring av bil på offentlig gate

rasering av bil på offentlig gate

mere hopping med bil

velting med bil

kjøring av diverse mc.

diverse rampestreker på gata

 

 

 

noen som kan komme med forslag?...

 

 

Takk :D :D :D

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vi "kaprer" vår egen bil på en veldig jævli metode:) mest for at publikum rundt skal lure på hva faen som skjer:)

 

noen som vet HVOR skogholm holder til eller? jeg burner gjerne ut et sett med dekk forran huset hennes...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luringen... tror du ikke hu har hemlig nr eller?....

 

hu tror hu er kongen på haugen.... alle slike er VIP..... Veri inkompetente People)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

vi "kaprer" vår egen bil på en veldig jævli metode:) mest for at publikum rundt skal lure på hva faen som skjer:)

 

noen som vet HVOR skogholm holder til eller? jeg burner gjerne ut et sett med dekk forran huset hennes...

 

Noen her som skulle kjøre bilen sin til huggern tok å stjal sin egen bil midt i haugesund. De knuste rutene og slengte seg inn og raste avgårde, masse folk rundt, alle lata som om de ikke så det :D

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ansatt på et pukkverk like ved klemmetsrud mellom Kolbotn og Mortensrud(ved e6) fortalte meg i forgårs om litt syke tilstander der borte. De hadde tatt noen ungdommer i en senket / småstylet golf 2 som hadde kjørt ned et 20 m bratt grustak. (veldig bratt) Bilen overlevde og han fortalte at de kjørte videre etter en liten "reprimande".. Har dette noe med filmprosjektet / eller er det bare random bøllefrø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår