Gå til innhold

Her er det norske reglementet for drifting! (oppdatert 27.09.2006)

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Hmm.. du sier noe der. Det har jeg ikke tatt i betraktning. Kan jo hende det er lov å fjerne 4wd'en.. Kan godt hende det er lov å konvertere en FeilWD også? Men chassiset/skallet skal ikke modifiseres betydelig. Ta dette med en spade salt, for nå ble jeg usikker i min sak. Lenge siden jeg har lest dette.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. du sier noe der. Det har jeg ikke tatt i betraktning. Kan jo hende det er lov å fjerne 4wd'en.. Kan godt hende det er lov å konvertere en FeilWD også? Men chassiset/skallet skal ikke modifiseres betydelig. Ta dette med en spade salt, for nå ble jeg usikker i min sak. Lenge siden jeg har lest dette.

 

Den har ikke bare fjernet 4wd. Den har Holinger kassa fra S15'en....

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Cusco-imprezaen er bygd om til rwd.. Måtte bare påpeke det ;)

 

 

Den store forskjellen er at dette er en 4wd, altså har den trekk bak fra før. Det de gjorde var bare å bytte girkasse, til 2wd.

 

Det som menes med originalt, er at man skal unngå swtore ombygninger som f.eks snu motoren, lage tunell, og bytte til en helt annen type bakstilling, som man må med en golf.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Jeg går bare å venter på det første drifting arrangementet jeg! dukker da opp med kamera og godt humør til å begynne med :D

 

Hehe. Helt med deg der ;) Underholdning verd alle pengene (om det koster noe da). FWD er vel heller komplisert i en drift :assman

 

Takk for info FSR

Mj Productions.com: Soon online ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

men nå som det er tatt opp, vil det ikke være en liten mulighet for å få til kjøring med svartskilter, om miljøet tilsier at deltakertallet er stort nok ihvertfall.... Evt at det går ann å få noen garantier for at rødskilt vil være lov å bruke.

 

Har selv lyst til å ribbe en e30 ned til det som er påbudt, for så å begynne med det her seriøst.. er lei av å trene med herjebil på en parkeringsplass langt fra folk... Derfor er det mer interresant for meg å stille utenom gatebilklassen, da biltilsynet her i fylket nekter å godkjenne noen bil som ikke er som ny...

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevermind: Det har ikke slått deg at du nå får lov å kjøre UTEN skilt?

 

joda.. men klarer bare ikk tro at det vil holde seg sånn... tenker litt med tanke på at både stat og baneeiere endrer regler støtt og stadig:P

 

men når du sier uten skilt nå? vil det si rødskilt? eller bare totalt uten skilt? Regner med du snakker om bilene som stiller innen Pro-klassen..

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener og huske og lest en elle annen plass for en god stund sia at aldersgrensa i difting skulle bli senka til 15år :wonder: :rolleyes: noen andre som har hørt noe om dette:wonder:

1993 volvo 245 (rånebrakka!)

1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:(

1977 ford capri 2.0 S (prosjekt)

formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår