mantab Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Ja her er min Manta! Importerte den fra Tyskland i 2003 dvs at jeg slipper all rusten ;) Er en -86 modell som er moderat styla :-) Innsiden er det montert blant annet veltebur , 4-punkt seler, bøtte stoler, raid-ratt, nye instrumenter og to DIGRE subber på hver sin passasjerside bak. Har litt planer for den : *Sette inn ny motor/eller tune den jeg har i nå. *Nytt bagasjerom med svart stoffbekledning og alu plate *Ut med baksetene og sette to subber der isteden, ettersom buret allerede står iveien.... *Lakkering *Nye dekk og felger *Senking Kom gjerne med hva som er bra/dårlig eller andre tips! http://home.no/mantab/Manta/hoytaler%20bak.jpg Siter www.melhusgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 damndamn OOoo I like! Åssen motor er det? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantab Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Nå sitter orginalmotoren i. Er 140 hk i den nå. Har planer om å sette inn en 740tic motor i den. Originally posted by Mad_Maxx damndamn OOoo I like! Åssen motor er det? Siter www.melhusgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Hvor mye måtte du ca. ut med til slutt? etter at du hadde betalt alt av toll og avgifter? Trodde det var veldig lite lønsomt å importere en slik bil? Men den var pina meg rå!:eek: Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Rått sett i en tuna LET Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantab Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Tollen har jeg ikke betalte enda. Skal ikke betale den før jeg skal registrere den neste år. Tror det blir rundt 20 i toll. Så da kommer den seg på rundt 30 000 totalt. Er ikke så dyrt det når man tar i betrakning av den stylinga som er på den ; bur, instrumenter,ratt,anlegg osv Originally posted by ElCamino Hvor mye måtte du ca. ut med til slutt? etter at du hadde betalt alt av toll og avgifter? Trodde det var veldig lite lønsomt å importere en slik bil? Men den var pina meg rå!:eek: Siter www.melhusgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw525i Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Drit bra bil!!!! :) Siter BMW e46 320CiA Nestleder og papparatzi http://www.melhusgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Grombil:cool: Men du er klar over at du må ut med masse penger om du skal sette større motor i den og godkjenne med mer hest enn originalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantab Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Hvor mye penger ca må man ut med da? Er klar over at man må man skifte til større bremser og slikt. Det er kanskje best og trimme den som står i? Men jeg har jo sett mantaer med v8'ere , 2,4 litere osv? Originally posted by KviljoRacing Grombil:cool: Men du er klar over at du må ut med masse penger om du skal sette større motor i den og godkjenne med mer hest enn originalt? Siter www.melhusgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArnieMan Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Dersom du trimmer en bil som er førstegangsreg. etter 1.1.1996, så må du betale avgift på det. Du kan regne det ut på tollvesenet sine hjemmesider: http://www.toll.no/bin/bilavgift I ditt tilfelle hadde jeg heller gått for en "norsk" bil. Ingen avgifter da, bare å trimme i vei :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Vær så snill å bytt ut det Pyramide elementet med noe som spiller litt....ta det med tiden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantab Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Okei. Får nok glemme å bytte til annen motor tror jeg. Ble ca 80 000 i avgifter vis jeg satt i en 740 tic motor. Det landet her er seriøst sykt på avgifter!! Men jeg kan jo trimme den som står i, er jo ikke dårlig motor det heller! Originally posted by ArnieMan Dersom du trimmer en bil som er førstegangsreg. etter 1.1.1996, så må du betale avgift på det. Du kan regne det ut på tollvesenet sine hjemmesider: http://www.toll.no/bin/bilavgift I ditt tilfelle hadde jeg heller gått for en "norsk" bil. Ingen avgifter da, bare å trimme i vei :D :D :D Siter www.melhusgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 må vertfall itj sett inn en 740 tic motor. da sett du heller inn en c20let eller en c20xe. bli like my arbeid d å. c20xe - 5k og oppover. c20let - 20k og oppover da får du vertfall nåkka som hold å som går nå sinnsykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg