Gå til innhold

S: Garrett T25

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

woha, der hagla det inn på PM gitt... skriver her slik at jeg slipper å sende ut 50 pm'er med samme melding.

 

kommer fra en SR20DET, Nissan. (200sx, ble jeg fortalt, men skal visst være T28 på den)

 

Det er ikke vertikal slark på den, men under en millimeter i aksial (noe alle sikkert er)

 

Holder til i Oppdal. Kan sende til hele Norge

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

woha, der hagla det inn på PM gitt... skriver her slik at jeg slipper å sende ut 50 pm'er med samme melding.

 

kommer fra en SR20DET, Nissan. (200sx, ble jeg fortalt, men skal visst være T28 på den)

 

Det er ikke vertikal slark på den, men under en millimeter i aksial (noe alle sikkert er)

 

Holder til i Oppdal. Kan sende til hele Norge

 

T25 På sr20det??

På min S14a og alle andre jeg kjenner med denne motoren, sitter det en T28... I Ca18det fra S13 sitter det T25..

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med Asim, den der ser mistenkelig ut som en R32 GT-r turbo, type T28 altså ;)

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cossikiller

jeg har en 240 og holder på og bygge en 230 A(T) lurer litt på om det hadde vert noe og bygge på bilen min...

 

men er det hast og selge eller???

 

tja, skulle jo blitt kvitt den, men jeg kan gi deg noen dager på å sjekke ut om den passer til ditt bruk. jeg kjenner ikke volvo.

 

--

 

når det gjelder utseende, T25 eller T28, så har jeg ikke peiling :(

M-24 står det vel på snurrehuset. Finner ikke serienummer eller noe slikt. Er en liten plate mellom husene, men skjønner ikke bæret av det.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

 

tja, skulle jo blitt kvitt den, men jeg kan gi deg noen dager på å sjekke ut om den passer til ditt bruk. jeg kjenner ikke volvo.

 

--

 

når det gjelder utseende, T25 eller T28, så har jeg ikke peiling :(

M-24 står det vel på snurrehuset. Finner ikke serienummer eller noe slikt. Er en liten plate mellom husene, men skjønner ikke bæret av det.

Du kunne ikke tenke deg å ta litt flere og bedre bilder av den turboen? Gjerne av den platen, og av alle tallkombinasjonene på turbin og kompressor huset?

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

det der ser VELDIG ut som en skyline turbo jo.... husker bl.a pga de skruene som sitter på innsuget til turboen den ligner veldig på håkon sine t25/28 turbiner

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står en t 28 på sr20 det, og t25 på ca18

om dette er en t 25 fra ca18 motoren er den ikkje god for mer enn max 220hk på ein 1.8 (men da er holbarheten :rolleyes: )

 

du med volvo trenger ikkje tenke på ein sånn liten turbo engang, du bør desidert då for ein t3 eller noe deromkring. kan hende eg veit om ein som har ein sånn turbo til deg.:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

det der ser VELDIG ut som en skyline turbo jo.... husker bl.a pga de skruene som sitter på innsuget til turboen den ligner veldig på håkon sine t25/28 turbiner

 

de skruene har t28 turboen (fra sr20det) og. trur t25 ser sånn ut og, men eg e ikkje sikker på det.

 

hawkon: er denne turboen vannkjølt eller kun oljekjølt??? ser liksom ikkje ut til å være noen vannkjøling på den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår