GolfG60Syncro Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 TapeR husker du den gangen jeg og du tok toget og jeg hadde pikken ut vinduet og du hadde hodet ut, og folk trodde jeg var faren din......? VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Taper husker du den gangen jeg og du tok toget og jeg hadde pikken ut vinduet og du hadde hodet ut, og folk trodde jeg var faren din......? Jeg? Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Hahha! Nei Taper..... (Tape-R) VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Hahha! Nei Taper..... (Tape-R) what.. har kuken din øyne, ører og munn? og ligner på rdl?? samme hvor stor den er.. stakkars deg ;)) grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Jeg tror han burde skjønne at han er uønska her nå... ihvertfall dritt-kommentarene hans. '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by Laaars Jeg tror han burde skjønne at han er uønska her nå... ihvertfall dritt-kommentarene hans. kje bare kommentarene ;) -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Ser ut til å bli bare idiotiske kommentarer her, men legger ved et bilde av en rå Golf som nylig kjørte på Lyngås. Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Slutt å krangle folkens :) Gjør som RDL, bruk fantasien. Lag deg en Golf 2 med rally-look.. Litt dekaler, skvettlapper, bur, noen rally-look felger og sånt.. PS: Vi har jo Golf 2 Rallye.. Prøv å lag noe utav en slik? Kunne vært fett! - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Rallye er dyr :p '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by Gou du bør passa kjeften din du..... du e faen meg den største idioten eg noen gong har opplevd..... du klare kje å gjennomføra ein diskusjon uten å komma ein usakelige kommentar(e det fordi du ikkje klare og lesa avanserte ord ?) å med tanke på din iq så er faktisk sokker et avansert ord... du kan kje gjøre annet enn å prvosere.. JÆVLA SAU nååååååååååmen så sinna gitt...... mista smukken din eller?= Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 vw har aldri aldri laget en bil for wrc.. aldri.. aldri homologert noen bil som helst for wrc.. om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by rally Jo. Golf 4 wrc finnes. Den er også brukt i rallycross gruppe A wrc og rallycross er så forskjellig.. kan ikke sammenlignes.. har jo og gått en mondeo i rc som jos koypers kjørte.. betyr ikke at mondeo er i wrc utgave for det... om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by Tape-R nååååååååååmen så sinna gitt...... mista smukken din eller?= Ostepopkuk. VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Jeg er rimelig sikker på at hvis TapeR er sånn når han er ute blandt folk, så kommer han til å ligge forkrøpla i grøfta en dag... '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by Tape-R nååååååååååmen så sinna gitt...... mista smukken din eller?= ostepopkuk -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg