SR20De Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Lurte på om det egentlig skal være hull tvers igjennom på GTI-leppa som sitter på 90-fanger? Har ei ny leppe liggende og den er det ikke hull i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 orginalt skal det ikke vært noe hull. men noen skjærer hull ... Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 trudde det skulle være hull jeg.. til kjøling av bremsene.. er da det på orginal gti leppe før de store fangerne kom Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 jeg er ikke 100% sikker.. men de fra nbs/autospar leveres uten hull i såfall Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Skal originalt være hull til luftkjøling av bremser, men de u-originale leppene er bare forsenket uten hull... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 ahh.. slik ja.. jada..hehe.. men dem brukes jio i 110% av tilfellene som "styling" på en kjip 1.6 liter da..ehhe.. men når den satt orginalt på bilen.. så var det hull.. vil jeg tro. de gamle leppene var ikke med hull dem heller om du kjøpte dem løst.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Ok, takker for svar. Men, hva er finest? Med eller uten hull? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 har du ikke gti har vel ikke hulla no funksjon ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 jeg mener med hull er penest uansett. og du får mere lufting til bremsene. spørs jo hvordan du kjører. men er ganske greit å ha. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Må nesten ha luftslangene som er under hvis du skal ha hull, eller så forsvinner liksom noe av poenget :) Forresten noen som har noen sånne å selge ? :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by golf gti16v Skal originalt være hull til luftkjøling av bremser, men de u-originale leppene er bare forsenket uten hull... Må nok arrestere deg på den der.... De originale har ikke hull. Ikke de jeg omgås på jobben med iallefall, og de jeg har på min egen bil. Mulig du mener omvendt, at de uoriginale har hull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Er det ikke bare på pre-90 modeller av Golf Gti der er luftekanaler til bremsene? Eller husker jeg feil nå? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Jeg må ihvertfall ha disse slangene som skal gi kjøling til bremsene foran, og må lage hull i mi GTI leppe for å få denne godkjent som 16V.. Noen som har disse slangene liggende???? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Luftinga til bremsene er gjennom hullene der du kan sette inn spredere på 90 fangern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Å? åkei.. :) Takk for tipset..... Da er det frem med Dremmel og kappeskive :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg