kaizer Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hei! Det kommer inn vann en eller annen plass bak når jeg vasker bilen. Det kommer ut fra innerskjermen på venstre side, men jeg greier ikke å se hvor det kommer inn. Noen som har tips eller har opplevd noe lignende? -R-:( Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 På den svarte gtr'n jeg hadde kom det inn vann i hjulbrønnen, gudene vet hvor det kom fra. Det kom faktisk inn en del og.....Kan da være en pakning eller noe sånnt som er litt slitt. Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Samme her! Det samler seg i hjulbrønnen, og det har faktisk vært flere liter enkelte ganger. Kødder ikke :D Det skvulpa når jeg kjørte. -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Muligens problemet: Regner med at dette er samme løsning på gtr/x'en som på F'ern her. Har i min hatt lekkasje i en av pakningene til "lufte-klaffene". Oppdaget at det plutselig var rundt 5l vann i brønnen bak ..På tide å ta seg av da! Trodde først det var luke-demperen, men der var det ikke. Av med bakfangeren, tørk godt og påfør silikon. Bilde av klaffen med ødelagt pakning: Her EDIT: La bildet som link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hmmm, det har jeg ikke tenkt på du, skal se å få gjort det med en gang på gtr'n :) Liker ikke vann inne i bilen, vertfall ikke i store mengder, var faktisk mindre vann når jeg tok ut en av de gummiproppene i bunnen:D Var en god 2 liter neddi der på den svarte gtr'n. :D Mvh Puff Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Det e i område rundt lufteklaffen det er vått, men er det på selve ramma det lekker inn da? for den gummiklaffen henger jo bare i toppen på ramma. anyone?:rolleyes: -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Det vet ikke jeg, men skal finne med ei stor fin tube med sicaflex, her skal det ikke inn vann om det så er krig!! Ser ut som TBI har brukt silikon rundt ramma, så er sikkert der da??? Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Kaizer: Når du sier "rammen" så anntar jeg du mener plastrammen til gummiklaffen? Det kom vann inn gjennom pakingen mellom karosseriet og denne. Kom inn i overkanten .. Brukte silicon som ny pakning. Funket utmerket. Tett ble det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Sweet! Endelig ser det ut som løsningen er nær! -R-:titties: Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Håper det bare ble overflaterust slik som det ble hos meg da. Dremelerte bort rusten og smørte på plenty med hammerlakk. God som gull :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Faen, det samme har skjedd på min:mad: Brønnen til høyre i bagasjerommet er full av vann!!! Er det en propp under fangeren man kan dra ut da eller for å tømme den??? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by UnO Faen, det samme har skjedd på min:mad: Brønnen til høyre i bagasjerommet er full av vann!!! Er det en propp under fangeren man kan dra ut da eller for å tømme den??? Propp i bunnen av brønnen. Hos meg var det venstre side bak som var problemet. Tok på meg "Tollerhanske" godt med sillicon og smørte godt rundt "rammen" :D :D :D No more water. -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Samme problem hos meg og, skal fikses i dag. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Har lagt godt med sikaflex rundt hele kanten på rammen innmot karosseriet. Men det kommer fremdeles inn litt vann (like mye som før) på venstresiden bak..... Kan det komme inn selve klaffen??? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Er ikke lykta da? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg