eGtTurbo Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 den nye avc-r er vel noe helt annet. Bra specs på den Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Noen som gidder å forklare meg hvordan teknikken fungerer i denne elektroniske boost kontrollen? Hvordan den fungerer med wastegaten og slikt ? hellothere Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 apexi avcr har eg høyrt mykje drit om.Ustabil rett og slett. bullshit De som snakker drit om den har vel ikke peiling slik at de bruker den feil. Jeg kjøpte denne etter at de fleste evo eiere anbefalte den. Så lenge man har stillt inn grunndata rett, så er det bare å bruke learn funksjonen og man får utrolig stabilt ladetrykk over hele fjøla. Men som sagt.. det krever litt prøving for å få brukt den fult ut Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Av og til hjelper det ikke samme hvor fancy boostkontrolleren er. Man kan sjelden øke trykket mer enn 70-80% over grunntrykket som actuatoren gir uten at man får en spike eller ukontrollerte svingninger i trykket. Etter at jeg doblet trykket på min måtte jeg slenge på en ekstra fjær på actuatoren for å få kontroll på trykket. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Noen som har innsikt i Greddy Profec-B spec2 ? Har testa forskjellige oppsett og jeg får det ikke stabilt, kunne vært greit med litt hjelp. Hvilke verdier jeg burde bruke Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg