classic Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 får kjøpt dørbunner på veng, står i allefall på sia dems. ellers er det glasfiberdører å få tak i i sverige. mulig det blir litt skranglete sånn til hverdagsbruk. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Finnes det glassfiberdører til ascona B? Dørbunner får man kjøpt fortsatt ja, men bare den ytre delen, ikke den som sitter på innsida. Den ytre plata er ca 20cm høy. Men tror du kan lappe litt på dem før du bytter hele bunnen, for det er store flater og ikke lett å bytte det uten at det slår seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Vindusvisker-motor og rattstamme er lakkert. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Hva står ved siden av i garasjen? Noe 60 talls GM ? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Modmach1 Hva står ved siden av i garasjen? Noe 60 talls GM ? Ja riktig det. Min broders 1969 Camaro Convertible. Er under restaurering (har stått stille lenge), men nå regner jeg med det snart blir fortgang i arbeidet da han nettopp har vert og hentet motoren som Sverre Kahrs har bygd. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by KviljoRacing Finnes det glassfiberdører til ascona B? Dørbunner får man kjøpt fortsatt ja, men bare den ytre delen, ikke den som sitter på innsida. Den ytre plata er ca 20cm høy. Men tror du kan lappe litt på dem før du bytter hele bunnen, for det er store flater og ikke lett å bytte det uten at det slår seg. http://home.swipnet.se/rpglasfiber/nyhet02.html Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Dæven døtte! Tror jeg må skrape sammen noen grunker nå, glassfiberdører er jo genialt! - om de da har god finish og ikke er noe bilcross-opplegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Endelig har jeg fått mellomakslingen og girspaken fra JHS. Og til dere som trodde en Manta GSi mellomaksling var tykkere en vanlig 4 trinns- askling, dere tar feil. Begge to er like tykke (Ø50). Visst ikke jeg har fått en kortet da... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Den tappen med splines på som du stapper inn i girkassa er tykkere på mellomaksling fra manta GSi, i forhold til mellomakslingen til 4-trinnskassa. Ellers er de like, borsett fra lengden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 hvem JHS er det du bestiller i`fra? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Ligger det ikke i navnet JHS?:D Men JHS Motorsport er blitt Blitzpower igjen med ny eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Jeg kaller han JHS fordi det er forkortelse for navnet hans og jeg det var han jeg snakket med og det stod JHS på mailen. Er det same fyren som driver Blitzpower som drev JHS? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Mellomaksling er lakkert. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by totta Her har jeg pelt ned det meste av fronten da Når regner du med å ha bilen din klar? Til gatebil på Rudskogen? :rolleyes: Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 bilen blir nokk ferdig til rudskogen en gang men vilket år det veit ingen komemr and på penger det da, går jo 100 000kr bare på topp og blokk og 29 000kr på bremser bare forand osv, og jeg er trygdet regn ut resten selv he he he Nei mitt mål for året er og få forstilingen og bakstilingen på lass pluss den nye torpedovegen og girkasse tunnelen. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg