Baldrick Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Du MÅ jo få felgene lenger ut!!!! Det va jo mye råere på min gule med 8x15 jo :) Hva innpress er det på felgene?? Er skjermene såååå sinnsykt valsa at det derfor ser så "kjedelig" ut? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Åssen innpress er det på de hjulene,sjekket på hjemmesidene til RH og der sto polo oppført med innpress 30/50mm i 8*15 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by Baldrick Du MÅ jo få felgene lenger ut!!!! Det va jo mye råere på min gule med 8x15 jo :) Hva innpress er det på felgene?? Er skjermene såååå sinnsykt valsa at det derfor ser så "kjedelig" ut? Felgene er jo ganske langt ut fra skjermene då...! Kommer lengre ut på min enn på den gule sett rett bakfra...bildet mitt er tatt på skrått bakfra(da lyver bildet litt) felgene er ET25....og skjermane er MAX valsa! mvh vidar- Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by nitewlkr Åssen innpress er det på de hjulene,sjekket på hjemmesidene til RH og der sto polo oppført med innpress 30/50mm i 8*15 Jeg hadde spacere på så jeg husker ikke helt, men mener det tilsvarte ET15 bak og 25 forran. Skjermene var umodifiserte og det gikk helt fint å kjøre uten subbing selv om bilen var relativt langt nedskrudd. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by Baldrick Jeg hadde spacere på så jeg husker ikke helt, men mener det tilsvarte ET15 bak og 25 forran. Skjermene var umodifiserte og det gikk helt fint å kjøre uten subbing selv om bilen var relativt langt nedskrudd. ok...ja dei va nåke breiare bak såg eg av bildet.. trur ikkje det er nødvendig å få hjula lenger ut framme på min, men bak kunne dei kommet ut nåken mm! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 menace? er det din bil, den blå polon, hvis det er det, så lurer jeg på en ting, hvorfor pokker har du så mange felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Bilen er ikke den samme uten disse hjula.. ikke snakk om engang! Feteste poloen jeg noensinne har sett! :cool: Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 om ikkje så alt for lenge så har nok poloen min de hjula på igjen...det er eg så eig gamle poloen te menace nå..! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Den Poloen var FET!! wtf? Du kommer vel på noe treff i sommer?? Så man får titta litt nærmere på den?! Stemmer forresten på de felgene på bildet under, polert kant er tøft på Polo! Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by VW4 Den Poloen var FET!! wtf? Du kommer vel på noe treff i sommer?? Så man får titta litt nærmere på den?! Stemmer forresten på de felgene på bildet under, polert kant er tøft på Polo! det blir nok treff til sommeren ja..har ikkje bestemt ka treff det blir enda...blir et av gatebil treffa hvertfall muligens også hovedtreffet for vw-audi club. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Fått på felgene nå ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Sonick Fått på felgene nå ? ja,nå er felgene på! Blei ein smule rått det ja!:) litt trangt om plassen i hjulbuane..må skru an opp et par gjenger då slepp eg subbinga! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Jeg gnåler videre for døve ører: 215/35-17 Da blir det fred i alle verdens hjulbuer! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by Kid-A Jeg gnåler videre for døve ører: 215/35-17 Da blir det fred i alle verdens hjulbuer! blir det når eg har slitt ut dekka...har brukt alle pengene mine på felgene nå!;) neste sommer visst eg har bilen då så blir det 215/35-17 Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 aneglsmiliJeg har blitt hørt, takk Gud! Blueboy har blitt lavprofilfrelst! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg