yellowpolo Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 trenger litt hjelp her på no felger jeg skal velge, på en nettsiden fant jeg momo felger som jeg vil gå for på poloen, men utifra det som står der så er jeg usikker på hvor bre de er samt hva som er max bredde på en polo 97mod. disse vil jeg gå for og de kommer i 7x15 og 7,5x16 og ligger på 135-173£ pr stk. litt informasjon ang dekkvalg og ting som kunne være nytt når jeg ser på dekk er jeg veldig intr samt andre bra nettsider som selger styling\dekk o.l. Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by yellowpolo trenger litt hjelp her på no felger jeg skal velge, på en nettsiden fant jeg momo felger som jeg vil gå for på poloen, men utifra det som står der så er jeg usikker på hvor bre de er samt hva som er max bredde på en polo 97mod. disse vil jeg gå for og de kommer i 7x15 og 7,5x16 og ligger på 135-173£ pr stk. litt informasjon ang dekkvalg og ting som kunne være nytt når jeg ser på dekk er jeg veldig intr samt andre bra nettsider som selger styling\dekk o.l. Søk å det er utrolig hva du finner ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 7,5x16" m 195/40 Dunlop funker fett! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Momo Racer er fint :) taxidriver kjøpte et par 7x15 hos meg.. 4x100.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Kid-A: høres ut som en plan det der. Akuratt nå driver å jeg leter litt rundt på dpd og fedex hva dems sine priser er for frakt og toll til norge. Har ikke sett noen norske nettsider med disse felgene, skal se å få dette så billig som mulig. nett siden jeg ser på er http://www.espeedup.com, noen andre forslag ? Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Posten! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Du finner disse på http://www.felgimport.no , gå inn på felger, så på eldre modeller, der kan du sende en mail , å få pris på denne felgen. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 jeg skulle sjekke pris på 2 stk momo racer i 7X17" ifjor sommer og fikk beskjed fra felgimport at de var gått ut av produskjon og ikke var å skaffe... Men har jo sett den på div felgsteder senere, så skal ikke se det sikkert. burde kanskje sjekke det opp før du forelsker det helt :) Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by VWfanatic jeg skulle sjekke pris på 2 stk momo racer i 7X17" ifjor sommer og fikk beskjed fra felgimport at de var gått ut av produskjon og ikke var å skaffe... Men har jo sett den på div felgsteder senere, så skal ikke se det sikkert. burde kanskje sjekke det opp før du forelsker det helt :) Hmm, rart de på http://www.espeedup.com hadde akuratt de på lager, samt en svenk nettside jeg sjekket opp for 10min siden hadde dem også. Men skal høre med felgimport om de har 7,5x16" inne, får vell svar i morgen. Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 ang senkset hva er det å anbefalle enn gewind krøningsport line (når det gjelder sport og komfort) ? har ikke funnet noen norske sider ennå, enn en dansk nettside (tysk kan jeg ikke så der ligger det et annent problem :) ). noen forslag, har sett litt over på google as i post. Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Prøv http://www.autospar.no Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Da kom det til det at de er ute av produksjon og felg import har dem hvetfall ikke :( . De ville ikke anbefalle meg 7,5" på en polo pga det ville skape problemer under kjøring. Så noen som kan anbefalle meg noen felger som passer en polo 97mod n6 ? Som man kan kjøre med litt mer enn bare til en utstillingsplass ? :D Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 taxidriver skal nok selge momofelgene sine nå.. tror jeg... ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by yellowpolo De ville ikke anbefalle meg 7,5" på en polo pga det ville skape problemer under kjøring. Bullshit! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by yellowpolo Da kom det til det at de er ute av produksjon og felg import har dem hvetfall ikke :( . De ville ikke anbefalle meg 7,5" på en polo pga det ville skape problemer under kjøring. Så noen som kan anbefalle meg noen felger som passer en polo 97mod n6 ? Som man kan kjøre med litt mer enn bare til en utstillingsplass ? :D Sier det samme som Kid A ang det... BS kjørte min 6N til daglig rundt i oslo med 100mm senk og 8x15 uten problemer Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg