Gå til innhold

Russebusser!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eg var russ i år, om det er bortkasta penger kan så godt hende men fyfeite kor gøy det var å vere russ......øl og lite søvn er typisk, men slik er det......Har masse gode minner av det man husker kremtkremt:rolleyes: nå sitter eg her på skulen, blakk og sliten etter russetida, hehe litt kjedeligt å ikkje ha på seg russeklærna idag.....positive er at nå slipper man snørrvalper som maser om russekort, har ikkje tall på kor mange som kom ut i russetoget og maste om russekort menst vi labba i vei i toget......+ at nå slepper vi drittunger som bombaderer russebilane med egg, verste var når vi kjørte med åpen sidedør får å sprute på unger, og der står dei med en pose full med egg og hiver inn i bilen vår, stinke død og helvete etter en dag grunnet vi ikkje vaska vekk alt med en gang.......men russebilen våra holdt i berre 7 dager, så gjekk motoren rett til helvete.....så vi fekk lånt mormora til eine på bilen sin Ford Transit ned til russetreffet i lillehammer, og det var jævla gøy å ver der......mange andre som var i lillehammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Decepe

Kan kjenne meg igjen i det de fleste skriver her..

 

Å svi av flerfoldige tusen på noen ukers feiring er på en måte greit. Man er russ 1 gang (noen flere ganger) og da er det bare å slå seg løs!

 

Men nå skal jeg sove videre

 

hehe, flere med som er heilt ødelagt etter russetida ja.......

var jævla gøy, men nå er den gleden ødelagt for eg fekk innkallelse til militæret i posten idag ja......hæren da ja.....typisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere bilder:

 

Bmw4.gif

 

bmw3.gif

 

Kjøpte bilen av fattern, så slapp vi og omregistrere den.

Fikk masse oppmersomhet spesielt når vi ga gass, For en Lyd..

Bilen ser ikke ut nå, bulkete på tak og panser etter dansing på bilen og en stygg stålfelg etter at vi punkterte den 17.. Glemte jeg og Nevne at vi hadde innstalert en spyleveskebeholder som sprutet diesel rett på bakhjulet ;-)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 år sida jeg var russ, og fy faen hvor lite mann sitter igjen med etter å ha brukt de pengene der.... Helt bortkasta... Nei fy faen, godt mann bare er det en gang for mye..:rolleyes:

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden alle er igang med gode råd, her kommer mitt.... Bli med på alt! Drikk hver dag! Drit i om du blir syk, sliten eller blakk(forbrukslån). Når russetiden er ferdig kommer du til å angre på hver dag du ikke var med ut. Sånn er det iallefall for meg og mange jeg kjenner.

 

Så begynn å spare, og tren deg opp.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med trigger. selv om jeg var halvt død på slutten så var det verdt det. har mange og morsomme minner fra russetia. f.eks trigger med trynet fullt av tusj.. :D (råd: ikke sov på vei hjem)

synes jeg så trigger sove med brekkjern i arma etterhvert for å lange ut mot eventuelle tusjere.

 

 

er det noen her som vil ha en kanon russebuss på 18 meter med ledd er det bare å si ifra. greia står i hagen min nå og foreldra mine er keene på å få den vell :rolleyes:

- 95 Mitsubishi Galant

x 89 BMW 318i touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Siden alle er igang med gode råd, her kommer mitt.... Bli med på alt! Drikk hver dag! Drit i om du blir syk, sliten eller blakk(forbrukslån). Når russetiden er ferdig kommer du til å angre på hver dag du ikke var med ut. Sånn er det iallefall for meg og mange jeg kjenner.

 

Så begynn å spare, og tren deg opp.

 

Jeg slengte meg med en russebil fra søndag 16.05( ca. kl 18 ) og var hjemme mandag 17.05 kl.07. Dette er den eneste gangen jeg har vært på fylla i løpet av mai. Og jeg er fortsatt sliten!

Tror nok jeg kommer til å slite VELDIG med å holde følge med de andre.. he he.. Begynner nesten å grue meg til russetida jeg.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Headstah

enig med trigger. selv om jeg var halvt død på slutten så var det verdt det. har mange og morsomme minner fra russetia. f.eks trigger med trynet fullt av tusj.. :D (råd: ikke sov på vei hjem)

synes jeg så trigger sove med brekkjern i arma etterhvert for å lange ut mot eventuelle tusjere.

 

 

er det noen her som vil ha en kanon russebuss på 18 meter med ledd er det bare å si ifra. greia står i hagen min nå og foreldra mine er keene på å få den vell :rolleyes:

 

Black Pearl? Så den på tryvann.. fikk dere godkjent det elektriske anlegget?

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår