RS2 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Majestet Alt ovennevnt, pluss dette :) nei men så sinna puss da :D Mine int er jo Dama Bilær Båtær Pils og Pizza Guttæne Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by RS2 Guttæne :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Webdesign 3D design RC Fly RC bil Skjørtejakt babyhmm? og seff å trene på kunsten å være barnslig. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Ja foruten BIL er det nok med meg som med de fleste her..:???: beer drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Kampsport Venner Litt festing Bowling er jo kult.. Og som de aller fleste her tenker jeg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 jeg liker å kle meg i dameklær.... hahahahaha... ja det var en spøk da.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Dama klager at jeg har alt for mange hobbyer :) -Jeg holder masse på med musikk... Jeg spiller bass,gitar og trommer, spiller masse rock/heavy/punk/emo +++ . Jeg driver også med produsering elektronisk musikk i alle mulige former, både med PC og litt synther. -Jeg er jo en nerd, så litt tid foran PC`n blir det jo alltid. For tiden er det mest internett og litt spilling. -Dama krever "litt" tid, men vi treffes for det meste i helgene. Hun stjeler da den tiden jeg egentlig burde brukt på :dude: beer :skål: :???: yodude drunk :D -siden alle kameratene mine er like mongo som men, så tilbringer jeg en del tid sammen med de. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Hmmm.. Masse sunn ungdom her inne :D Mine intresser er veldig alsidig, og veldig likt det dere andre over og sikkert etterhvert under meg intriserer dere for.. -Biler -Båter -Fly..... Som forøvrig styrta på søndag. Glad ikke jeg satt ombord :D (RC-fly ja) -snowboard/slalom -vannski -Må nesten skrive damer og da -Snekkering -Musikk/film -Stereo Hjemme og i bil - :Dbeer :???: yodude damndamn Eeee... Alt som er morsomt, og koster det flesk i tillegg, da er det hobby'n min Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Mort Hmmm.. Masse sunn ungdom her inne :D -Må nesten skrive damer og da mmmmmm MÅ nesten skrive damer sier'n var ikke helt sikker? hehe Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Lars Lurer på hva folk på forumet har som interesse utenom bil? Lars ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Utenom bilen og PC`en driver jeg med : Paintball Klatring Litt fridykking Dama er mere som en heltids jobb, ne hobby ;) :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Essex ... ikke glem micra`n til hu mor.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 -Paintball. Spiller på ett lag som heter E-MAGine. Var i England i høst å spillte på Campaign Cup på Crystal Palace i London. Det var drit kuult :D Var litt u-heldig med noen av kampene :( Vant 4 av 10 kamper...kansje ikke SÅ jævlig dårlig men... Bilde er fra rett før brake'n i ett av spillene på "engel-banen" jeg er i midten av bilde... Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 :D Bra det er noen som liker båter oxo Holder på med et prosjekt. speedbåt prosjekt på 15 fot og med en motor på mellom 70 og 115 hk. 2 båter i landet av den..merke e Prestige:D Får bilder snart når jeg står i garasjen med noen kompiser og pusser for harde livet. Visst jeg får lov å ligge noen bilder ut?? Dette er jo et bilforum, men 1 båt kan da ikke skade;) Lurer oxo på om jeg kan få lov til å klistre logoen til Bilforumet.net på siden av båten. Det hadde vært kult. Båten skal bli marine blå med svart bunn og et stort superman merke på dekket:D og neon belagt inni :cool: Båten har et *Trans am skrog;) ..driit tøft;) sender inn bilder når eg får de.visst eg får lov da? ;) Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by RS2 mmmmmm MÅ nesten skrive damer sier'n var ikke helt sikker? hehe Han er nok skap-gaylord tror jeg...:eek: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg