viggo_64 Skrevet Oktober 30, 2024 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2024 Må bruke startgass hver gang jeg skal starte. har byttet dieselfilter og nytt batteri. noen som har noen tips. på forhånd takk Mvh vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 31, 2024 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2024 På 10/30/2024 den 10:59 AM, viggo_64 skrev: Må bruke startgass hver gang jeg skal starte. har byttet dieselfilter og nytt batteri. noen som har noen tips. på forhånd takk Mvh vidar En mulig synder er utslitte dyser. Ligger det ingen feilkoder i systemet, så ville jeg ha fått tatt en returlekkasjetest. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrado Skrevet Desember 16, 2024 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2024 Etter motor bytte er min blitt nesten lik Må ha startgass for å starte hvis den har stått i ro noen timer. Hvis du starter igjen med en gang eller kun etter noe timer starter den med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg