Perbb Skrevet Juli 31, 2024 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2024 Hei der ute! Tenker å kjøpe en 2010 Berlingo diesel med problemer og håper noen dere kan gi meg et råd? Godt med strøm på batteriet, prøver å starte, starter drar rundt motor som normalt men etter noen sekunder stopper den og vinduspusser tar seg en sveip? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 31, 2024 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2024 Akkurat nå, Perbb skrev: Hei der ute! Tenker å kjøpe en 2010 Berlingo diesel med problemer og håper noen dere kan gi meg et råd? Godt med strøm på batteriet, prøver å starte, starter drar rundt motor som normalt men etter noen sekunder stopper den og vinduspusser tar seg en sveip? Noen som vet? Umulig å svare på uten nærmere feilsøking. Kan være alt fra dårlig kontakt i ledninger fra batteri til starter, til at det er fuktskader i sikringsboks som gir rare symptomer. Er det 1,6 dieselmotoren i tillegg, så ville jeg holdt meg unna. Spesielt om du ikke reparerer noe selv, så blir det fort en dyr bil. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perbb Skrevet Juli 31, 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2024 Det er 1,9 dieselen. Tenker litt jording jeg? Men så rart at vinduspusseren tok seg en runde når starteren stoppet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perbb Skrevet Juli 31, 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2024 Var inne å sjekket og det er 1,6 dieselen. Takker for tilbakemeldingen og jeg holder meg unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg