KeLoN Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by Laaars Hvis det finnes en Skyline i Norge med 1200hk, hvorfor er det ingen her som har hørt / vet om den? De fleste får med seg litt her... :) Vel.. Lett å holde ting hemmelig om man vil.. Hadde jeg først hatt penger til en 1200hk R34 GT-R, så hadde jeg nok hatt resurser nok til å holde den hemmelig så lenge jeg selv ville... Men, men.. close the thread anyone? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Er nokk et forsøk på svindel eller bare noen som har hatt det morro (jeg syns det absolutt ikke er moro at folk legger ut slike anonser). Det telefonnummeret er ikke i telefonkatalogen hvis du søker på gulesider.no og det er jævelig mange som heter stein hansen i oslo (ingen med det nummeret da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by flesvik Er nokk et forsøk på svindel eller bare noen som har hatt det morro (jeg syns det absolutt ikke er moro at folk legger ut slike anonser). Det telefonnummeret er ikke i telefonkatalogen hvis du søker på gulesider.no og det er jævelig mange som heter stein hansen i oslo (ingen med det nummeret da) Det med gulesider kan man registrere seg mot.. men den annonsen er nok totalt BS.. Ingen som har helsa i behold som selger en 1200HP R-34 til 200 laper.. uansett om den er regga eller ikke.. taper STORT med penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Er ikke no' vits i å tenke dobbelt engang når man ser slike annonser... Akkurat som den ene Ferrari Mondena med Turbo som ble solgt på autodb.no Holdt på å knekke meg av latter :D Men ser jeg en slik annonse kjører jeg videre :) Ikke særlig å "stresse" over... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by KeLoN Vel.. Lett å holde ting hemmelig om man vil.. Hadde jeg først hatt penger til en 1200hk R34 GT-R, så hadde jeg nok hatt resurser nok til å holde den hemmelig så lenge jeg selv ville... Men, men.. close the thread anyone? Hvorfor stenge tråden? Dette er jo off topic forumet, ligger mye her som ikke er bilrelevant engang, og de blir ikke stengt. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg