Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by jackpot du er ikke den eneste som har behov for oppretting :( angry :( hvor holder supra stian til ? :rolleyes: Supra Stian holder til i Strømmen\Rælingen området hvis jeg ikke tar heelt feil...Har sett han rundt der flere ganger.... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by DenimblåTT Trist å høre, håper det ikke blir altfor dyrt. Vet hvor fristende det er å "leke" litt når snøen kommer, særlig med 4 hjulstrekk :D Bestilte meg nye vinterdekk i stad forresten, Nokian piggdekk 225/45/17. Det er ikke noe å glede seg til:( Kjørte på det i hele fjor vinter på GT-4`n min. Fikk ikke på mindre. Skal aldri ha det igjen. Elendig på tørt og helt jævlig på våt snø. Eneste det var greit på var tørr, ny snø og bilder:D Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by Åge Det er ikke noe å glede seg til:( Kjørte på det i hele fjor vinter på GT-4`n min. Fikk ikke på mindre. Skal aldri ha det igjen. Elendig på tørt og helt jævlig på våt snø. Eneste det var greit på var tørr, ny snø og bilder:D Du hadde samme dimensjon også? Det skal vel noe til at det skal være "bra" veiegenskaper med den dimensjonen, er mest for utseende sin skyld. Som du sier, tar seg bra ut på bilder...hehe Jeg har kjørt med Nokian piggdekk i den dimensjonen i 2 år, dette blir tredje. Det er stor forskjell fra piggfrie til pigg i den dimensjonen ihvertfall. Er mye snø her hvor jeg bor. Bestilte nye vinterfelger også: Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Mine var piggfrie. Skal aldri ha det igjen. Går for mindre neste gang. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Oktober 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Da var dommen klar! Retting inklusive ny kanalbit (må sveises doh) og lakk kommer på 7.700,- + 1/2 sideskjørt i svart plast til den nette summen av 2.300 kroner... Tidenes dyreste resirkulerte bruskasse! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Huff da :( Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by Överladdaren Da var dommen klar! Retting inklusive ny kanalbit (må sveises doh) og lakk kommer på 7.700,- + 1/2 sideskjørt i svart plast til den nette summen av 2.300 kroner... Tidenes dyreste resirkulerte bruskasse! Grei unnskyldning for å kjøpe stylingdeler istedet? ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 du kondolerte til meg, så da får vel jeg være snill sjøl: ja, det er sykt glatt ute nå, helt ille, fryktelig kjedelig at du oxo skulle bli offer for det:( føler med deg, håper det ordner seg fort.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 oi, leit å høre ... sure penger dette ja... men snart så er vel Scoobye'n frisk vel? Får da håpe det.. Btw... trodde du kjørte som ei kjærring jeg .. (mulig det var derfor du dro av veien *ler litt for seg selv*) ... nei det var ikke særlig snilt sagt av meg.. Men du får refse på meg da vettu... at jeg er en Ådi/Dåya & Opel killer .. hehe.. ;) *huker seg sammen og blokkerer ansiktet med armer og bein* Not in the face!, Not in the Face! ;) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet November 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Da var suben rettet og klar for nye turer på glatten.....:D Vil takke Mr.Happy og Vegar for å ha satt meg i kontakt med Supra-Stian.....og ikke minst Supra-Stian for å ha gjort en vanvittig bra jobb! thumpsup .....og en liten pekefinger til lakkereren som stakk av med Twist-sjokoladen som lå i bilen :nono: Men lakken ble sinnsykt bra! Takke-takk! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Överladdaren .....og en liten pekefinger til lakkereren som stakk av med Twist-sjokoladen som lå i bilen :nono: Men lakken ble sinnsykt bra! haha! bøffa han sjokoladen din? heheh.. kansje han trudde den var til han? :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slafsehund Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Ingen kødder med sjokoladen min. yummy Siter http://www.ikke.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Det var kanskje like greit at han tok sjokoladen, det er jo ikke akkurat idealtemperatur inne i lakkboksen når den står på tørking, 60grader hvis jeg ikke tar feil..... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg