Alf Bjørnar Posted October 23, 2023 Report Share Posted October 23, 2023 Tennplugger og coil rack er blitt byttet, men motorlampa dukket opp igjen med samme feilkode ikke lang tid etter. Mistenker injektorene er defekte Noen som har hatt samme erfaring før? Evt om det blir dyrt å få reparert? Er en 2006 1,6L bensin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelduude Posted October 24, 2023 Report Share Posted October 24, 2023 På 10/23/2023 den 2:40 PM, Alf Bjørnar skrev: Tennplugger og coil rack er blitt byttet, men motorlampa dukket opp igjen med samme feilkode ikke lang tid etter. Mistenker injektorene er defekte Noen som har hatt samme erfaring før? Evt om det blir dyrt å få reparert? Er en 2006 1,6L bensin Svært sjelden at dysene på bensinbiler ryker. Disse motorene er ikke av det beste slaget, så vil nok få tatt en kompresjonstest. Quote Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alf Bjørnar Posted October 26, 2023 Author Report Share Posted October 26, 2023 Det kan jeg ta å gjøre, hvor mange bar skal det ligge på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quattro73 Posted October 26, 2023 Report Share Posted October 26, 2023 6 timer siden, Alf Bjørnar skrev: Det kan jeg ta å gjøre, hvor mange bar skal det ligge på? Kommer an på motorens kompresjonsnivå men 9 - 14 bar er ofte normalt. Quote Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alf Bjørnar Posted November 1, 2023 Author Report Share Posted November 1, 2023 Bra komp nivå på alle sylindere, 16 Bar, så er vell ikke stempelringene det er noe galt med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.