Gå til innhold

Ledlys på cx5 2013

Ranger emnet


JelloBello

Anbefalte innlegg

Er det noen som har byttet til led der det er mulig på en cx5 2013?

For min del funker det bra på de fleste bortsett fra på blinklys. 

Bytter jeg til led i alle så blinker det av og til raskt. 

Har valgt å beholde originale pærer bak for at de skal blinke i "normal" hastighet.

Kan det være relét som ikke liker lav motstand? Evt hvor finner jeg det på bilen?

Finner ikke noe i sikringsbokser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/5/2023 den 7:04 PM, JelloBello skrev:

Er det noen som har byttet til led der det er mulig på en cx5 2013?

For min del funker det bra på de fleste bortsett fra på blinklys. 

Bytter jeg til led i alle så blinker det av og til raskt. 

Har valgt å beholde originale pærer bak for at de skal blinke i "normal" hastighet.

Kan det være relét som ikke liker lav motstand? Evt hvor finner jeg det på bilen?

Finner ikke noe i sikringsbokser. 

Om du liker fargen, så kan du bruke diadem-pærer, da slipper du å tenke noe mer på det.  De blinker oransje, men har en blåaktig farge på glasset. 

 

bh1%20987%20301%20025_large_0.jpg

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blinklyspærer i LED er litt mye styr. For ulik motstand vil gi ulik blinkehastighet. Det er som opelduude sier, enklere å bytte til diadem eller chrome blinklyspærer. Da forsvinner de helt i reflektor https://www.ekstralys.no/blinklyspaerer-chrome-ba15s

Ekspert på lys til bil og svarer gledelig på alle dine tekniske spørsmål om lys. Fyr løs! :wink:
https://www.ekstralys.no
---
Ekstralys AS er kommersiell bidragsyter. Svarene fra denne brukeren kan inneholde produktplasseringer som bør vurderes som reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår