viken64 Skrevet September 10, 2023 Rapporter Share Skrevet September 10, 2023 Jeg får oljelampe og stopp varsel på ca. 2000 omdreininger. Oljetrykket er målt og er ok. Hva gjør jeg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 10, 2023 Rapporter Share Skrevet September 10, 2023 50 minutter siden, viken64 skrev: Jeg får oljelampe og stopp varsel på ca. 2000 omdreininger. Oljetrykket er målt og er ok. Hva gjør jeg?? Da tester du med ny oljetrykksbryter aller først. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viken64 Skrevet September 10, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2023 Har prøvd å skifte oljetrykksbryter på oljefilter huset, og den er ok. Og bilen har kunn en oljetrykksbryter, men bilen "skriker" etter oljetrykksbryter nr.2 som ikke finnes på bilen min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 11, 2023 Rapporter Share Skrevet September 11, 2023 Dersom oljetrykk er målt og er ok, og oljetrykkbryter er byttet (til korrekt type (NO) ) så har du mest sannsynlig ledningsbrudd på ledning til oljetrykkbryter. Flere VAG har (merkelig nok) kun en oljetrykkbryter og den er kun aktiv over ca 2000 omdr. På turtall under 2000 omdr er det null varsel om oljetrykk er for lavt. Det finnes også flere typer trykkbrytere, noen er NO og andre er NC, samt forskjellige trykk de veksler på. Din vil jeg tro veksler på ca 0.5-0.8 bar og er NO. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viken64 Skrevet September 11, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2023 Ok hvordan får jeg ut instrumentet panelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg