Differentbreed Skrevet Mai 11, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2023 Klarte ved et uhell å komme borti en fortauskant på en trang vei når det kom en stor bil i motsatt kjørefelt. Kjørte ganske rolig når det skjedde ettersom det er et gangfelt der. kom en liten rift, skade og litt slitasje på dekket. Bilen min er helt ny. Må dekket skiftes? Og er det trygt å bruke dekket? Setter veldig pris på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 11, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2023 1 time siden, Differentbreed skrev: Klarte ved et uhell å komme borti en fortauskant på en trang vei når det kom en stor bil i motsatt kjørefelt. Kjørte ganske rolig når det skjedde ettersom det er et gangfelt der. kom en liten rift, skade og litt slitasje på dekket. Bilen min er helt ny. Må dekket skiftes? Og er det trygt å bruke dekket? Setter veldig pris på svar. Ser ut til at det akkurat er i grenseland for at det bør skiftes. Så lenge det ikke er en løs flenge der Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Differentbreed Skrevet Mai 11, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2023 Hmm, er det noe måte jeg kan finne ut dette på siden det er litt usikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 12, 2023 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2023 12 timer siden, Differentbreed skrev: Hmm, er det noe måte jeg kan finne ut dette på siden det er litt usikkert? Be nærmeste dekkforhandler om å ta en titt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinlol Skrevet Juli 26, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2023 Sjølv ville eg ha køyrd med det. Tenk på alle kvinnfolka som køyrer med sånne skadar i dekka etter å ha køyrd i fortauskantar. Men eg er einig med svaret over. Høyr med fagfolk. Intakte dekk er alfa og omega for sikkerheit Siter 1992 Volvo 240 GL '94 Olympic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg