Differentbreed Posted May 11 Report Share Posted May 11 Klarte ved et uhell å komme borti en fortauskant på en trang vei når det kom en stor bil i motsatt kjørefelt. Kjørte ganske rolig når det skjedde ettersom det er et gangfelt der. kom en liten rift, skade og litt slitasje på dekket. Bilen min er helt ny. Må dekket skiftes? Og er det trygt å bruke dekket? Setter veldig pris på svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelduude Posted May 11 Report Share Posted May 11 1 time siden, Differentbreed skrev: Klarte ved et uhell å komme borti en fortauskant på en trang vei når det kom en stor bil i motsatt kjørefelt. Kjørte ganske rolig når det skjedde ettersom det er et gangfelt der. kom en liten rift, skade og litt slitasje på dekket. Bilen min er helt ny. Må dekket skiftes? Og er det trygt å bruke dekket? Setter veldig pris på svar. Ser ut til at det akkurat er i grenseland for at det bør skiftes. Så lenge det ikke er en løs flenge der Quote 14 Opel Insignia Country Tourer 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Differentbreed Posted May 11 Author Report Share Posted May 11 Hmm, er det noe måte jeg kan finne ut dette på siden det er litt usikkert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelduude Posted May 12 Report Share Posted May 12 12 timer siden, Differentbreed skrev: Hmm, er det noe måte jeg kan finne ut dette på siden det er litt usikkert? Be nærmeste dekkforhandler om å ta en titt. Quote 14 Opel Insignia Country Tourer 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts