turbokano Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 så koster tarantula og slegdehammer litt mere da:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 hihi, nei, det er jo ikke det som er hovedsaken :D Tingen er at Orion er rett å slett helt rått ;D Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 nå må dere huske at TRU sledgehammer ikke har noe sikring da. sikringa må settes på ledninga og må være på minimum 120A på inngang. og siden det er 2 innganger så blir det mimimum 240A sikring. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Jeg driter lang marsj i TRU og dens sikringer, jeg sier bare at Orion er helt rått! :D Uansett, nå er vi utenfor det egentlig tråden er laget for :p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Roy Har jo gjennomskuet Dirty dog for en god stund siden, det er jo helt tydelig at han samarbeider med megabillig. Dessuten er det min plikt som importør av Cerwin-vega! å komme med disse fakta. For meg er det viktig at merket kommer først og ikke en useriøs dude borte i LA som selger utgåtte varer. Men dette forventer jeg absolutt ikke at du skal forstå! (Dirty Dog ) Roy Jeg må si meg enig i det Roy her sier vedrørende hans forhold til eget agentur. Som importør er det hans fulle rett å informere om slikt. Tenk bare hvilken ulempe det ville være for han om noen kunder kjøpte disse produktene fra utlandet, og så gikk dem i stykker/var defekte. Uansett ville dette slå tilbake på han som importør, da folk ville gå rundt å fortelle at dette var noe dritt som bare malfunksjonerte. Kan man dokumentere, noe jeg tror Roy kan siden han har gått så kraftig ut og informert, har man en plikt overfor agenturet, og fremtidige kunder å informere om dette. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Noen som vet dette da: Vurderer den Stinger kondensatoren på nettsiden dems. Men er det også noe sånn par-tre år gammal rest-over, eller kan jeg gå for den modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Noen som vet dette da: Vurderer den Stinger kondensatoren på nettsiden dems. Men er det også noe sånn par-tre år gammal rest-over, eller kan jeg gå for den modellen? Jeg har disse Kondensatorene til 1290,- :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by RiZLa Jeg har disse Kondensatorene til 1290,- :rolleyes: Selger du denne stingere kondisen med alt utstyr til 1290? http://www.megabillig.com/php/produkt.php?id=stingersett1f :eek: Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 TRU sledgehammer har ikke sikring i det hele tatt vel å merke Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Mammut89 TRU sledgehammer har ikke sikring i det hele tatt vel å merke Me like:D Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Kamerat er med å driver sjappa, de er seriøse, kjapt levert også :-) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by ivers Kamerat er med å driver sjappa, de er seriøse, kjapt levert også :-) ¨ Har du noe url til sjappa? Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by SunIx^ Selger du denne stingere kondisen med alt utstyr til 1290? http://www.megabillig.com/php/produkt.php?id=stingersett1f :eek: Jeg selger de kondensatorene + andre typer for 1290,- De kablene og det andre koster da ikke stort.. :rolleyes: Ingen problemer for meg å knuse den prisen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by RiZLa Jeg selger de kondensatorene + andre typer for 1290,- De kablene og det andre koster da ikke stort.. :rolleyes: Ingen problemer for meg å knuse den prisen... God pris, det er du som burde kalle deg megabillig! hehe. Ihvertfall sammenlignet med han i statene, han tar jo 1895,- for den. UPS har megabillig blitt mega dyr?? Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg