redargutt Skrevet Januar 2, 2023 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2023 Hei, er det noen som har skiftet esp/abs Controller på zafira 2007 mob? jeg skiftet min idag, men lyset for antispinn forsvinner ikke. noen med erfaringer på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 4, 2023 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2023 Gamle feilkoder er slettet og ny kontroller er kodet? Om man bytter ut en modul ut med en ny så må ofte ny modul kodes mot hvilket utstyr det er i bilen den monteres i. I noen tilfeller må også gamle feil slettes før varsellampe slukker. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redargutt Skrevet Januar 5, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2023 Hei, takk for svar. Fikk denne informasjon igår via en bilmekaniker. Gjorde omprogrammering av VIN nummer til min bil og vips, så virket alt som det skulle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg