andrej1 Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Top Gear er bare kult, humoren og alt det er bare konge. Synes nesten det er mer "såpe" enn seriøst bil program. Men morosmt er det. Men var myyyyyyye bedre før når Tiff var med:D Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by mabbutt Da beklager jeg at jeg ikke har sett så mange episoder... Hissigper :) Hehehe. Neida, er ikke hissig jeg. Bare påpeker at han i tidligere programmer også har slaktet britiske biler.. Men er vel egentlig ikke noe særlig med rene britiske biler igjen? Mange av dem er vel eid av utenlandske firma..? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 image til topgear er jo at de sier det negative med nye biler da, ikke at man har funnet opp løsningen på verdens problemer hver gang... Vil man bare ha skryt kan man se på f.eks Autofil og slikt.. Men jeg ser ikke helt poenget i å klage på bilprogrammer... Man kan vel aldri få nok av dem egentlig bare... Og ser du på kamerateknikk og redigering er Top Gear det ypperste det er mulig å oppdrive, og Autofil blir slum nivå her i forhold. :eek: Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Toyota Hilux'en fikk da skryt :D for at den var slitesterk da.. ikke kjøre egenskapene :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Digger jeremy jeg :D synes han er drit morsom, han må få lov til å ha meninger om biler som alle andre, er du ikke enig så ok..hvem bryr seg? :D,,,,, Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by ozzy Digger jeremy jeg :D synes han er drit morsom, han må få lov til å ha meninger om biler som alle andre, er du ikke enig så ok..hvem bryr seg? :D,,,,, Hvem bryr seg om du digger han da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Men har noen fått med seg hvem Stig egentlig er? At han er racerfører er vel selvsagt, men hvem av de? :D:D:D Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craaash Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Den svarte The Stig var Perry McCarthy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Noen som så da de testa Renault Megane? Noe av det mest geniale jeg har sett på tv noen gang. Den fikk 5 stjerner i den ncap-testen, og de satte en stuntmann i en slik bil, helt uten beskyttelse, hverken hjelm eller bur eller kjeledress. helt vanlig skjorte og slips liksom. og han skulle kjøre den bilen inn i en annen i 50 km/t. sprekt gjort:) de viste faktisk hvor solid den bilen er.. hehe, hvor mange tør gjøre no sånt?:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Enig med deg, Pudding. Filming og kontrastene og greier på Top Gear programmene er sinnsykt bra. Og Clarkson er underholdende selv om jeg ikke alltid er enig i det han sier. Top Gear er uansett stor underholdning. Fikk DESVERRE ikke sett dette programmet! Skulle gjerne sett 147 GTA testen i widescreen og med stereo lyd... Men hørte den versjonen av programmet NRK viste ikke hadde med testen til The Stig? Håper de hadde med 402 meteren (eller hva det var) hvor Alfaen med fwd knuste Golf RS32 med 4wd. :D Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by craaash Den svarte The Stig var Perry McCarthy Var, er han ikke lenger eller noe? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by Hersker Hans Var, er han ikke lenger eller noe? n00b ass! Hehe.. Nei, nå er det en hvit The Stig.. Vet ikke helt om det er sant, men den svarte The Stig skal vissnok ha omkommet da de testkjørte en eller annen bil... Du har kanskje ikke lagt merke til at The Stig bruker hvit hjelm nå eller? :P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by Andy156 Enig med deg, Pudding. Filming og kontrastene og greier på Top Gear programmene er sinnsykt bra. Og Clarkson er underholdende selv om jeg ikke alltid er enig i det han sier. Top Gear er uansett stor underholdning. Fikk DESVERRE ikke sett dette programmet! Skulle gjerne sett 147 GTA testen i widescreen og med stereo lyd... Men hørte den versjonen av programmet NRK viste ikke hadde med testen til The Stig? Håper de hadde med 402 meteren (eller hva det var) hvor Alfaen med fwd knuste Golf RS32 med 4wd. :D Ja den Alfaen har jo ikke sjans når første sving kommer :D R32 Ble kjørt raskere rundt nordsløyfa enn Evo VIII og det tviler jeg på at 147GTA klarer. R32 slo også 147GTA grundig i PCOY i Car, hvor understellet stod til slakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Må ta det de mener om biler med en klype salt, de er jo tross alt engelskmenn. Britene er jo sære, og Clarkson har sikkert mange fordommer, elsker jo engelske biler, men hater tyske..selv om han har noen tyske biler på topp 10 lista si :p Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by KeLoN n00b ass! Hehe.. Nei, nå er det en hvit The Stig.. Vet ikke helt om det er sant, men den svarte The Stig skal vissnok ha omkommet da de testkjørte en eller annen bil... Du har kanskje ikke lagt merke til at The Stig bruker hvit hjelm nå eller? :P hmm. har de ikke nevt dødsfallet hans i topgear? er det liksom hemmelig, er ikke det litt teit? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg