majoren84 Skrevet November 26, 2022 Rapporter Share Skrevet November 26, 2022 kan dere hjelpe meg holder på å bli gal for finner ikke f skapet . om dere har bilder el fortelle meg hvor den er så hadde jeg blitt glad :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 27, 2022 Rapporter Share Skrevet November 27, 2022 På 11/26/2022 den 11:40 AM, majoren84 skrev: kan dere hjelpe meg holder på å bli gal for finner ikke f skapet . om dere har bilder el fortelle meg hvor den er så hadde jeg blitt glad :) Har du i det heletatt prøvd Google? Nå vet ikke jeg motorkoden på motoren din, så jeg slenger bare med den videoen her som en mulig veiledning. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg