Gå til innhold

huyndai accent

Ranger emnet


nissan-skyline

Anbefalte innlegg

Originally posted by E30-Cab

Jeg hadde heller spart penger mens jeg hadde en slik bil å kjørt den til den stoppa, for så å kjøpt noe skikkelig sjefs no. I stedet for å koste på en slik bil no særlig, for du får aldri noe igjen for en slik en, uansett hva som er gjort med den... Tro meg, det er et sykt tap på slike biler, modern hadde en slik en, og det er ikke mye å skryte av (no offence ass)...

 

Konklusjon: Behold den, og spar heller penger mens du har den til en FET bil...

 

 

Enda godt at definisjonen FET bil er forskjellig fra person til person.

Ikke alle som vil kjøre det samme som naboen.:rolleyes:

Accenten er pen i formen,så med litt gjennomtenkt senking og felger er du langt på vei mot en FET ACCENT .

Stå på du med Hyundaien din du. Godt med mangfold . Lykke til

 

P.s. Søk på google så skal du finne et par sider som selger styling til Hyundai,har sett sider,mebn er ikke kar om og finne disse igjen

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by nissan-skyline

ja du får jo ikke mer enn ca 30 000 kr for den da...og det er en bra fyste bil for en 18 siden den er billig å forsikre og billig i drift da så jeg tror nok at jeg beholder den du

 

 

Hehe, ja den var god du, det blir en bil med mange dyre utgifter. En accent er laget for gamle tanter og bestemødre, de ruster, de har dårlige, svake deler som overhooodet ikke er laget for å bli grist med av en ungdom.

 

Forøvrig, det er en grunn til at de populært kalles "ACCIDENT".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dårlige ryktet til accent er overdrevet. Har selv stiftet bekjentskap med flere accenter gjennom bekjente og en i familien. Min gode nabo hadde også en slik bil. Den hadde da en del småfeil. Dette er feil som er såkalte "barnesykdommer". Når de startet opp produksjonen i 95 hadde den for stive dempere bak og hjullagerene foran var for svake. Dette ble utbedret etter kort tid, så hvis du kjøper en 96 modell så skal du være safe.

Naboen hadde dessverre en 95 modell, som den første eieren ikke hadde brydd seg om å få reklamasjonene fikset på.

Ellers har de arvet mesteparten fra Mitsubishi Colt, så mekanikken skal være ganske solid. Den scorer også høyt på lite feil i diverse bruktbil rapporter.

Må også få med at jeg syns det var morro å kjøre bilen, sintere 1,3 liter er det sjelden du finner i en "gubbebil". Du kan dra den langt på girene og den bare drar og drar helt til turtallsperren slår inn...

Konklusjon,! Billig og tøff (med litt pynt, f.esk 15" alu),billig i drift, billig forsikring, morro å kjøre og du har noe ikke alle andre har som f.esk Golf. Solid mekanikk på alle, men styr unna 95 modellen pga barnesykdommer. Kan finne bra 95 modeller også som er utbedret, men generelt er det tryggere å kjøpe en 1 år nyere.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

 

 

Hehe, ja den var god du, det blir en bil med mange dyre utgifter. En accent er laget for gamle tanter og bestemødre, de ruster, de har dårlige, svake deler som overhooodet ikke er laget for å bli grist med av en ungdom.

 

Forøvrig, det er en grunn til at de populært kalles "ACCIDENT".

 

 

Har du noen fakta til å backe opp uttalelsene dine?

 

At Toyota og andre japanske modeller ligger på topp er nok ingen overraskelse for noen. Men at koreanske Hyundai Accent og amerikanske Chrysler Neon kommer i toppskiktet vil nok overraske mange. At Subaru Forester er best blant de yngste bruktbilene er en positiv overraskelse.

 

Her er en rangering av feil på bruktbiler fra 1996 til 1999, lavere er best:

 

http://www.dinside.no/km_bilde/0/102950.jpg

 

Legg merke til at Accenten i gjennomsnitt har færre feil enn biler som 5-serie, A6, Honda Accord og Mercedes C-klasse.

 

 

LINK til artikkel på DinSide.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mx6

 

greit nok det at det er bortkasta penger å chippe en bil uten turbo..men det er det med å bygge noe unikt som ikke alle andre har..skulle alle tenkt som deg tror jeg det hadde vært ufattelig mye mer golf og civic ute på veiene..hvorfor bygge på noe som er oppbrukt???det er ike noe galt med civic eller golf det er bare så mange andre som har de bilene og har stæsja de opp fra før.. synes set er kult om nissan-skyline vil bygge en huyndai jeg..skiller seg litt ut;) det er det som er gøy

 

javell... slike som MEG?... du. nå er det akkurat jeg som BYGGER noe etter min egen smak. faktisk noe veldig få av har...

 

anyway... en hyundai KANKE BLI kul så samma faen hva du gjør med den

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

anyway... en hyundai KANKE BLI kul så samma faen hva du gjør med den

 

JOo, hvis du gjør den ugjenkjennelig maskert bak masse jalla plast så...ahahahhaha

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er av den typen som meg og mange andre her som er glad i litt hardkjøring kan det være en veldig bra plan å beholde den en stund til du har mer kjøreerfaring.. Er veldig lett at førstebilen får seg et par turer i grøfta eller værre.. Tror det er mange her som har lært på den harde måten med førstebilen.. meg inkludert.

Jeg ville senka den, putta inn anlegg og kjøpt no ok felger og spart penger til en råere bil etter jeg hadde kjørt fra meg litt..

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-MB 240 GD militær versjon (midlertidig)

 

Hehe, har kjørt ræva av en sån et år jeg også. Fikk 140km/t på min i bratt nedoverbakke, 94A var vell navnet på min.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell bare det at folk her ikke ser noe poeng i å gjøre noe ut av bilen. Er vell en bra første bil akkurat som Subaru Pick-upen jeg hadde var en bra første bil. Men tror ikke det er så mange her som blir overtalt til å tro at det er en kvalitetsbil.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du søta. nå er det MYE forsjell på en standard accent og en WRC..... jeg kan begynne med breddinga!

 

litt styling er ikke total ombygging av karossen vettu

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fotojan

Hei!

Her er det en gutt på 17 som får bil av forelderene og blir nesten slaktet fordi dette skal være en drittbil.

 

Jeg skrev min kommentar for jeg tror det er det beste tipset han kan få. Hvis ikke foreldrene har fet lommebok, så jeg ville jeg ikke kostet på den bilen noe.

 

Kan vi ikke få høre noen kommentarer fra fornøyde Hyundai eiere da. Tror det ikke er så mange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

du søta. nå er det MYE forsjell på en standard accent og en WRC..... jeg kan begynne med breddinga!

 

litt styling er ikke total ombygging av karossen vettu

 

Vet godt at en WRC er skikkelig breddet, men det burde være mulig å shine opp en vanlig Accent også med litt styling.

Kanskje ikke så voldsomt som denne bilen som Kristian Kolberg hadde, men likevel mener jeg at en slik bil kan bli tøff.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår