chris93rock Skrevet August 3, 2022 Rapporter Share Skrevet August 3, 2022 Kjøpte meg en 03 Volvo s60 d5 i går. Den er kjørt 250000km. Ifølge eier bruker ikke bilen vann eller olje, og de har skiftet olje selv regelmessig, seinest i vår. Jeg er litt bilkyndig, men usikker på denne biten. Kjølevæsken drypper noe langsomt fra fingeren, og virker oljete. Skal kjølevæske være slik? Har bare fylt vann på mine tidligere billig-biler og aldri brukt kjølevæske. Bile nr to har jeg tatt vann i et glass, og dryppet 2-3 dråper fra kjølevæskebeholderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekstralys AS Skrevet August 4, 2022 Rapporter Share Skrevet August 4, 2022 Kjølevæsken er tilsatt glykol og er seigere enn vann Siter Ekspert på lys til bil og svarer gledelig på alle dine tekniske spørsmål om lys. Fyr løs! https://www.ekstralys.no --- Ekstralys AS er kommersiell bidragsyter. Svarene fra denne brukeren kan inneholde produktplasseringer som bør vurderes som reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris93rock Skrevet August 4, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2022 10 timer siden, Ekstralys AS skrev: Kjølevæsken er tilsatt glykol og er seigere enn vann Hvor seigt skal kjølevæske være? Den er ikke så mørk når jeg får det på papir eller fingeren. Og det kommer en svak regnbuefarge i vann når jeg blander det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg