Sveinung Kristiansen Skrevet Juni 8, 2022 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2022 Hei. Jeg har anskaffet meg en 1999 D22 som jeg begynner å angre litt på. Denne er bygget om med hevesett (old man emu), 33" knastedekk, skjermbreddere fra fjallasport, masse lyd og lys... Er umulig å få tak i deler. Som feks speedometer. Er det flere som har en slik sak? Eventuelt egen interesseklubb? Mitsubishi L200 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 9, 2022 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2022 På 6/8/2022 den 8:56 AM, Sveinung Kristiansen skrev: Hei. Jeg har anskaffet meg en 1999 D22 som jeg begynner å angre litt på. Denne er bygget om med hevesett (old man emu), 33" knastedekk, skjermbreddere fra fjallasport, masse lyd og lys... Er umulig å få tak i deler. Som feks speedometer. Er det flere som har en slik sak? Eventuelt egen interesseklubb? Har tipset deg før om å sjekke med firmaer som reparerer elektronikk blant annet instrumentpanel. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Juni 9, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2022 22 minutter siden, opelduude skrev: Har tipset deg før om å sjekke med firmaer som reparerer elektronikk blant annet instrumentpanel. Har sjekket, men selve speedometeret er ødelagt. Printplata er er knekt og det er ei "fjær" som er ødelagt på nåla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg