sony Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 har en 60amp aug sikring nå men når jeg spiller opp litt så ryker sikringen. MEn en får vel ikke større glass sikringer en60amp??. hvordam sikring ambefaler dereog er det eventuelt noen som selger det her??? Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 De har 80A sikringer på Bilradiospesialisten og da har de sikkert det andre plasser også. Koster 38 kroner for en 3 pakining hvis jeg husker riktig. Ellerså kan du kjøpe deg en 100A automat sikring til 450 kr. 80A for 400kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Nu vel, nå heier jeg på manuelle sikringer i alle fall. ANL sikringer har verdier fra 80A til 250A i alle fall. Sikringene koster rundt 100,- lappen mens holdern til denne koster alt fra 300-500,- kommer jo an på hvor du kjøper det. Bare husk å ha riktig kabeldim. etter sikringene og sørg for nok strøm :p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg