VW polo 1995 Skrevet April 14, 2022 Rapporter Share Skrevet April 14, 2022 Har en gammel polo den starter å jeg får turtall men stopper igjen. Hva bør jeg sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 14, 2022 Rapporter Share Skrevet April 14, 2022 Startsperre? Starter men stopper etter 1-2 sekunder? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW polo 1995 Skrevet April 14, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2022 Ja stemmer, har du noen råd på hva jeg skal gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 14, 2022 Rapporter Share Skrevet April 14, 2022 Kommer det opp nøkkelsymbol i dashbordet? Vanligste feil er lesespolen rundt tenningslås, dårlig kontakt til denne. Av og til løses problemet ved å gå over lodding ledning/spole, usikker hvilken patent det er på din. Har du en nøkkel nr 2 så prøv først med den. passatbil22 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg