10.12.21 Skrevet Desember 10, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2021 Hei, Jeg har en vw polo 1.6 tdi 2011 modell, og er i ferd med å installere en nylig anskaffet led-bar(langlys). Jeg har innstalert det meste, men klarer ikke å finne ut hvor jeg skal koble signal-kabelen slik at led-baren skrues på når jeg skrur på langlysene mine. Noen som har erfaring med dette? Finner ingen sikring for langlys som jeg kan koble meg på. Takk for all hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 10, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2021 Halogen eller Xenon hovedlys? Hvis halogen, henter du spenning fra en av ledningene ute ved hovedlampe (har ikke pin plassering i hodet) Er det xenon bør du benytte en CANM8 adapter som leser ut fjernlysfrekvensen i can-bus nettet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg