KnutTDI Skrevet November 24, 2021 Rapporter Share Skrevet November 24, 2021 Den starter alltid og går fint i begynnelsen, men når vanntempen når ca 40-50°c så begynner den å fuske. Jeg stopper og på tomgang så fusker den og det kan være mer eksos, hvit og lukter diesel. Stopper jeg motoren og venter i 5 min så går den normalt igjen resten av dagen. Den har gått 205k og forbruket er normalt lavt. VID_20211118_140212.mp4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 24, 2021 Rapporter Share Skrevet November 24, 2021 Ikke så godt å si, kan kanskje være trøbbel med EGR, men blir bare spekulasjoner uten å kontrollere bilen fysisk. Har det vært sjekket for feilkoder? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutTDI Skrevet November 25, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2021 Det er ingen feilkode og det er ikke en konstant feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutTDI Skrevet April 4, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2022 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg