evma Skrevet Oktober 27, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2021 Hei, Jeg har problemer med at sikringen går til webastoen selv uten at tenninga er på og uten at jeg prøver å starte webastoen med fjernkontrollen. Er det noen som har en idé om hvor jeg bør starte å feilsøke? Jordfeil? Kortslutning på ledningsnettet til webastoen? Når jeg bytter sikring går denne umiddelbart med bilen slått av. Til info: Når jeg kjører diagnose med vcds får jeg naturlig nok bare beskjed om "Aux heat cannot be reached". Setter stor pris på om noen har en idé til hva dette kan skyldes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 27, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2021 Start med å koble fra ledninger til Webasto og se om det fortsatt skjer. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg