Kjell Klungresetn Skrevet Oktober 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2021 Hei Skifta for 2 år siden tannstangstyringa på Polo Cross-en vår, en 2007 modell. Dette fikk jeg et enmanns verksted til å gjøre. Tannstangstyringa fungerer, men det som ikke fungerer etter at jeg skifta tannstangstyringa, er ESP-knappen. Den bare lyser hele tida, og viser at dette er utkobla. Noen som kan hjelpe meg med problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 22, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2021 Med tannstangstyring, tenker du da på den elektrohydrauliske servopumpa? Ift. feilvarsel, må det utføres en diagnose. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Klungresetn Skrevet Oktober 26, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2021 På 10/22/2021 den 1:58 PM, Jesper1201 skrev: Med tannstangstyring, tenker du da på den elektrohydrauliske servopumpa? Ift. feilvarsel, må det utføres en diagnose. Stemmer, det er den elektrohydrauliske servopumpa. Lurte på om andre enn verksteder kunne sett om den bare måtte omprogrameres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 26, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2021 Hvis lampa kom ifm. bytte så kan det tenkes det er relatert til det. Ja, personer med tilgang til f.eks VCDS kan programmere/kode denne hvis det kun er derfor lampe lyser. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Klungresetn Skrevet Oktober 26, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2021 3 timer siden, Jesper1201 skrev: Hvis lampa kom ifm. bytte så kan det tenkes det er relatert til det. Ja, personer med tilgang til f.eks VCDS kan programmere/kode denne hvis det kun er derfor lampe lyser. Noen i Ålesund & omegn som kan VCDS programmering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg