The cowboy Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by AXi0N Det værste er at dette er i utgangspunktet EN TIL Golf Tråd;) hahaha:D vet.. var det første som slo meg når jeg holdt på å skrive første innlegg..hehe lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 ok. her har dere et exempel!!!!!!!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 noen som har noe å si til sitt forsvar?..... :D :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Good one, Tape-R! :D Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 hehe.. er det her man skal si. Oppppppbs!! BUSTED! you fuckers:):D :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Hvis du ser hvem som poster så har alle akkurat fått seg golf, altså de er noobs. Klarer ikke klekke en nøtt selv så de maser her inne istede. Så svarer de andre noobs a att det gjøres kansje sånn og sånn, en som veit svarer hva han skal gjøre og alle noobs a sier imot.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 herregud for en unødvendig tråd... er en grunn til at golf selger så mye. Flere millioner mennesker "kan ikke ta feil". Dessuten er det da ingen som tvinger noen til å lese Golf trådene.. ikke som jeg vet om iafall :rolleyes: tror noen her er litt misunnelige siden dems bilmerker ikke er like populære jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Alt for mye golf-prat ja. Har ikke noe imot bilene, men blir lei av alt preiket om dem. Men man kan vel ikke nekte dem å skrive. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Er det ikke derfor vi har egene seksjoner for hver biltype? Hvis dere så absolutt ikke vil se golf diskusjoner, så er det jo ikke verre enn og la vær og gå inn på golf relaterte topicer? Virker som folk er sjalu på golf eiere fordi de har så mange og dele erfaringer/kunnskap med.. Golf er en populær bil, og det har den alltid vært, og det vil den forbli.. Kan si det sånn, at de som kjøper golf, vet hva de går til.. Hilsen en som er glad i 3'er golfen sin Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 løsningen på at golf er så populært er at det er en billig og driftsikker bil. Og netopp dette er som oftest kriteriene til nybilkjøpere, også kjent som ferskinger.. Jeg personlig, ville aldri kjøpt en golf2 eller1, pga utseende. Men golf 3 havnet i prisklassen min, og siden den da var en driftsikker og billig bil til årsklassen og være, så gikk jeg for golf.. Det var liksom den som ga mest for penga. Skal nok si meg enig i at det er for mange golfer rundtom i vårt lille land, men det er vel strengt talt 2'er golfene som dominerer mest !? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Virker som folk er sjalu på golf eiere fordi de har så mange og dele erfaringer/kunnskap med.. lol lol lol "90-fangere er best" "nei retro er mye kulere" "retro er oppbrukt" blablablablabla Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Golf2 og sierra er det mest oppbrukte råne/ungdoms bilene noensinne..og 240 da.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Agree.... Skal man først ha Golf er det bare mk1 som gjelder! ;) Eller 3, eller 4. Golf 2 er litt oppbrukt. Er vel det de fleste forbinder med Golf også... Golf 2. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Mandel: må ikke glemme Opel Ascona og Kadett da lol Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg