Arvod Skrevet Januar 20, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2021 Audi a6 2,7 2006.Sedan. Når jeg kjører i nedover bakke feks i 80km og slipper gassen, begynner bilen å pulsere akkurat som om du gir gass og slipper gasspedalen alså rykkvis. Dette skjer også i lavere hastigheter. Noen som har erfaring fra dette så taes det hjertelig imot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 20, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2021 Gasspjeld? Tatt diagnose? Dersom ikke, start med det. Det finnes repsett til gasspjeld, tannhjul av plast varer ikke evig. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvod Skrevet Januar 20, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2021 Tusen takk ! Diagnose er herved bestilt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 20, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2021 Er du heldig kan gjerne noen her på Bilforumet hjelpe deg. Ser din IP er fra Bergen, er en der som du kan forsøke. Ta da en TBA, dersom den feiler er nok saken klar, spjeldhus må byttes / repareres. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvod Skrevet Januar 29, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2021 På 1/20/2021 den 4:29 PM, Quattro73 skrev: Er du heldig kan gjerne noen her på Bilforumet hjelpe deg. Ser din IP er fra Bergen, er en der som du kan forsøke. Ta da en TBA, dersom den feiler er nok saken klar, spjeldhus må byttes / repareres. På 1/20/2021 den 4:29 PM, Quattro73 skrev: Er du heldig kan gjerne noen her på Bilforumet hjelpe deg. Ser din IP er fra Bergen, er en der som du kan forsøke. Ta da en TBA, dersom den feiler er nok saken klar, spjeldhus må byttes / repareres. Har nettopp tatt diagnose og der fant de ikke noe feil men, de mente jeg kunne begynne med å skifte Converter "42000,-" ......spurte også om de var sikker men fikk til svar at vi må jo begynne en plass.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 29, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2021 Ok, så de vil feilsøke etter elimineringsmetoden, og starte med det dyreste... Jeg holder fortsatt en knapp på spjeldhus. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvod Skrevet Januar 29, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2021 2 timer siden, Quattro73 skrev: 2 timer siden, Quattro73 skrev: Ok, så de vil feilsøke etter elimineringsmetoden, og starte med det dyreste... Jeg holder fortsatt en knapp på spjeldhus. Nei da jeg kommer nok til å gå for spjeldhus jeg, var bare så sjokka over at de var så kategorisk over svaret jeg fikk på verkstedet og ikke kunne de garantere at det ble bra. 2 timer siden, Quattro73 skrev: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvod Skrevet Januar 29, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2021 Er litt usikker på hva du mente med TBA ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvod Skrevet Mars 25, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2021 Skiftet converter og problemet er løst, alt ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg