thor_no Skrevet Mai 8, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2020 Jentungen har fått trøbbel med blinklyset på russebilen. Er det noen som har skjema/tips? Blinker kun til høyre. Er 95-97 modell sånn ca. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 8, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2020 Fungerer blink på høyre side ved bruk av varselblink? Kan sjekke imorgen om jeg har, men tror muligens den er for gammel. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Mai 9, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2020 Jentene hadde vært hos en annen far som var nærmere og han har klart å finne feilen. Skal forhøre meg hva det var og så skal jeg melde hva det var her. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg