pipip Skrevet Mai 4, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2020 For ett par dagen siden så kjørte jeg en stund og spilte høy musikk. Etter ca to timer synes jeg bassen begynte å bli litt rar, tenkte ikke noe mer på det før det plutselig kom bass konstant! Volumet er på 0, og fortsatt så durer bassen. Ikke i noe takt, bare en konstant bass liksom. Hva kommer dette av, og kan det fikses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2020 Støy? Phono-kabel som har ramlet av/dårlig kontakt? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pipip Skrevet Mai 4, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2020 1 minutt siden, Quattro73 skrev: Støy? Phono-kabel som har ramlet av/dårlig kontakt? Det er mer enn bare støy. Det er en ekstremt høy bass/dundring. Prøvde med noen andre kabler uten endring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2020 Kople fra signalkabel inn til forsterker, er det fortsatt likt så bør mistanken gå mot feil på forsterker. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pipip Skrevet Mai 5, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2020 På 5/4/2020 den 11:11 PM, Quattro73 skrev: Kople fra signalkabel inn til forsterker, er det fortsatt likt så bør mistanken gå mot feil på forsterker. Når jeg kobler fra signalkablene så slutter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 6, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2020 7 timer siden, pipip skrev: Når jeg kobler fra signalkablene så slutter det. Ok, da er det mest sannsynlig noe galt med spilleren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pipip Skrevet Mai 7, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2020 På 5/6/2020 den 7:24 AM, Quattro73 skrev: Ok, da er det mest sannsynlig noe galt med spilleren. Basskassa eller cdspilleren tenker du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pipip Skrevet Mai 7, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2020 Nesten litt flaut, men det var bare jordingskabelen som hadde irret litt og hadde dårlig kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg