Audiomannen Skrevet Mars 19, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2020 Hei. Jeg har nettop kjøpt ny Audi A3 '07, og det viser seg at bakdørene ikke låser seg opp med resten av bilen. Dørene bak kan ikke åpnes fra utsiden før jeg åpner dem fra innsiden og lukker dei igjen. Da fungerer dei som dei skal. Dette er ikke et stort problem enda, men fryktelig irriterende om jeg har noe liggende i baksetet. Låser jeg bilen er det påan igjen. Selgeren min sa at der var noe jeg måtte fått programmert, men jeg har ikke funnet noe om det. Mvh. Simon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 19, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2020 Prøv å trykk på låse opp knappen to ganger, hvis det fortsatt er likt må låsekassene byttes. Forøvrig skal også høyre fordør oppføre seg likt hvis det er programmert. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiomannen Skrevet Mars 19, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2020 1 time siden, Jesper1201 skrev: Prøv å trykk på låse opp knappen to ganger, hvis det fortsatt er likt må låsekassene byttes. Forøvrig skal også høyre fordør oppføre seg likt hvis det er programmert. Takk! skal prøve det. Antar dette er for å bekjempe biltyveri? Ser ingen annen grunn til å ha det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg