skarasne Skrevet November 13, 2019 Rapporter Share Skrevet November 13, 2019 Heisann..Har gått i anskaffelse av en 2011 Tiguan R-line..Når jeg hentet bilen var den lastet med store sommerdekk, som selvfølgelig ble tatt ut etter hjemkomst. Nå synes jeg bilen virker veldig stiv, og spretter godt i ujevnheter på veien..Ja, til og med på asfalt humper den. Er dette normalt? Tenker at den ikke burde sprette på denne måten, da den har rimelig god bakkeklaring..Men mistenker at R-line har eksta stivt understell, samt kort akselavstand. Noen erfaringer med dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 13, 2019 Rapporter Share Skrevet November 13, 2019 Flyttet til riktig underforum. Start med å sjekk at dekktrykk er korrekt, ellers er det ikke mye annet du får gjort. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarasne Skrevet November 13, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2019 Takk for det :) Så du mener den skal være slik? Lufttrykket er rett, så har ingenting med det å gjøre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 13, 2019 Rapporter Share Skrevet November 13, 2019 Hvis den har sportsunderstell så vil den naturlig være litt stivere enn vanlig Tiguan, men det skal jo ikke være sikkelig «hopp og sprett». Tipper det er slik det er tiltenkt å være, bare litt uvant for deg :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarasne Skrevet November 13, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2019 Ja, har kjørt Santa Fe noen år nå...en mer robust og mykere suv :) Må sikkert bare venne meg til denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg